Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/2/2008
TEST
Honda Legend 3.5 SOHC VTEC V6
Ζωντανός θρύλος!
Διαβάστηκε από 10887 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:26/2/2008
Το Legend κατασκευάστηκε με σκοπό να προσφέρει άνετα και κυρίως ξεκούραστα ταξίδια
Στην ομώνυμη ταινία, ο Γουίλ Σμιθ μάχεται στρατιές από ζόμπι για την επιβίωσή του σε μια έρημη Νέα Υόρκη. Στον κόσμο της αυτοκίνησης, το Legend της Honda, κατά την ευρωπαϊκή του εμπορική πορεία, έχει να αντιμετωπίσει μια αντίστοιχη μάχη από το γερμανικό ανταγωνισμό στα πολυτελή μεγάλα. Παράλογη η σύγκριση; Σίγουρα όχι, από τη στιγμή μάλιστα που το Legend είναι ένα πολύ πιο ενδιαφέρον αυτοκίνητο από αυτό που περιμένεις…
Το Legend της Honda είναι ένα από τα πιο «σεβαστά» αυτοκίνητα της ιαπωνικής αγοράς, η τωρινή γενιά του οποίου έχει επιβραβευθεί με μια σειρά από διακρίσεις, όπως «Ιαπωνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς», «Αυτοκίνητο με τις πιο Εξελιγμένες Τεχνολογίες», κλπ. Στην Ευρώπη όμως, εκεί όπου στην κατηγορία των πολυτελών μεγάλων sedan κυριαρχούν οι γερμανικές προτάσεις των Mercedes, BMW και Audi, το Legend δεν έχει μπορέσει να «χτίσει» ένα όνομα, παρ’ ότι υπάρχει σε συγκεκριμένες αγορές από τα τέλη της δεκαετίας του ’80. Φτάνοντας στο σήμερα, η τέταρτη και πιο εξελιγμένη τεχνολογικά γενιά του αυτοκινήτου διατίθεται κατόπιν παραγγελίας και στη χώρα μας, με τιμή 72.000 ευρώ και αναμονή 4 μηνών. Το αυτοκίνητο διακρίνεται για αρκετά από τα χαρακτηριστικά του, ανάμεσά τους, κυρίως, για τις διάφορες τεχνολογικές λύσεις που ενσωματώνει. Τα 72.000 ευρώ, όμως, είναι μια ακριβή τιμή για ένα μεγάλο sedan της Honda.
Σχεδίαση που κρύβει έντεχνα τις μεγάλες διαστάσεις
Η σχεδίαση του αμαξώματος του Legend ακολουθεί τα συγκρατημένα πρότυπα των μεγάλων ιαπωνικών μπερλίνων και σίγουρα δε φτάνει στα επίπεδα επιβλητικότητας των αντίστοιχων γερμανικών προτάσεων. Υπάρχουν, πάντως, κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως το εμπρός κεκλιμένο καπό με τις δύο έντονες νευρώσεις ή ακόμη και τα δύο διαφορετικά επίπεδα του πίσω όγκου. Από την άλλη, η σχεδίαση αυτή έχει ως αποτέλεσμα το Legend να κρύβει τις μεγάλες του διαστάσεις (μήκος: 4,955 μ., πλάτος: 1,845 μ., μεταξόνιο: 2,8 μ.) και να δείχνει πιο compact, με αρκετά πρακτικά οφέλη για τον οδηγό και τη διαχείριση του όγκου του οχήματος. Επιπλέον, η κλίση αυτή του καπό και γενικότερα το απουσίας γωνιών εμπρόσθιο τμήμα, αλλά και το χαμηλό για την κατηγορία ύψος των 1,45 μέτρων του αμαξώματος έχουν ως αποτέλεσμα την πολύ καλή αεροδυναμική του σχήματος, με οφέλη στην κατανάλωση, αλλά και στο θόρυβο που εισέρχεται στο εσωτερικό. Επίσης σημειώστε εδώ, ότι το Legend είναι ένα από τα λίγα αυτοκίνητα στον κόσμο που διαθέτει καπό, το οποίο, σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό, ανασηκώνεται κατά 100 χλστ., έτσι ώστε ευπαθή μέρη του σώματος του πεζού (π.χ. κεφάλι) να μην έρθουν σε επαφή με τα μηχανικά μέρη του οχήματος, αλλά μόνο με το κατασκευασμένο από ελαφρύ και μαλακό υλικό (αλουμίνιο) καπό.
Μας άρεσε
Η άνεση της ανάρτησης και η ποιότητα κύλισης, η λειτουργία της τετρακίνησης, η παντελής απουσία παρασιτικών θορύβων, η ποιότητα, το γραμμικό μοτέρ, η άνεση από τα καθίσματα, οι χώροι για τους επιβάτες, τα 10 χρόνια εγγύηση
Δεν μας άρεσε
Η αυξημένη τιμή, η εργονομία, η συγκρατημένη εξωτερική αισθητική, ο μικρός για τα δεδομένα της κατηγορίας χώρος αποσκευών
Μακάρι…
… η τιμή του Legend να ήταν χαμηλότερη, επιτρέποντας έτσι στο αυτοκίνητο να έχει μια καλύτερη εμπορική προοπτική

 
 Honda Legend 3.5 SOHC VTEC V6
Στο δρόμο
Κινητήρας
Τετρακίνηση SH All-Wheel Drive
Εσωτερικό
Χώροι
Adaptive Cruise Control με Collision Mitigation Brake System
Παθητική ασφάλεια