Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/2/2008
TEST
Ζωντανός θρύλος!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 10887 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:26/2/2008
Πολιτισμένη δύναμη
Αρκετά ισχυρός ο V6 κινητήρας του Honda Legend, διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία, αλλά και για την… ηχητική του απουσία από τα αυτιά των επιβαινόντων.
Το Legend διαθέτει κάτω από το καπό του έναν ισχυρό V6 κινητήρα 3,5 λίτρων, με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (VTEC) και απόδοση 295 ίππων στις 6.200 στροφές. Το μοτέρ αυτό συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων, με χειροκίνητη λειτουργία και χειριστήρια τύπου paddles στο τιμόνι. Οι επιδόσεις στη manual λειτουργία του κιβωτίου είναι πολύ καλές και τα 100 χλμ. από στάση έρχονται σε 7,4 δλ., ενώ τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 8,6 δλ. Από την άλλη, όμως, υπάρχουν κάποιες ενστάσεις για το συνδυασμό στην αυτόματη λειτουργία του κιβωτίου, αφού οι μακριές σχέσεις και μια μικρή υστέρηση της ανταπόκρισης του κιβωτίου κατά το κατέβασμα των σχέσεων δε θα δώσουν την απαραίτητη υποστήριξη, σε καταστάσεις όπου θα χρειαστούν γρήγορες αλλαγές. Σε αυτή την περίπτωση, ο οδηγός θα "αναγκαστεί" να καταφύγει στη χειροκίνητη λειτουργία, η οποία είναι αρκετά αποτελεσματική και χωρίς χρονική υστέρηση στις αλλαγές των σχέσεων. Η λειτουργία, τώρα, του κινητήρα είναι αρκετά πολιτισμένη, ενώ στο εσωτερικό είναι χαρακτηριστική η απουσία θορύβου από το μοτέρ -μόνο ένα πολύ μικρό "γουργουρητό" στις ψηλότερες στροφές αποκαλύπτει ότι υπάρχει V6 κάτω από το καπό. Η κατανάλωση, τέλος, σε κάθε περίπτωση είναι αυξημένη.

 
 Honda Legend 3.5 SOHC VTEC V6
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο
Κινητήρας
Τετρακίνηση SH All-Wheel Drive
Εσωτερικό
Χώροι
Adaptive Cruise Control με Collision Mitigation Brake System
Παθητική ασφάλεια