Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/5/2008
Πρώτη επαφή
More passion
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 3803 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/5/2008
Στιβαρό με βελτιωμένη οδηγική αίσθηση
Ο τομέας της οδικής συμπεριφοράς έδειξε να αποτελεί ένα από τα πλεονεκτήματα του νέου μικρού Seat, αφού η ανάρτησή του, με τη σχετικά σφιχτή ρύθμιση, σε συνδυασμό με το συμπαγές πλαίσιο, είναι χαρακτηριστικό που μας κέρδισε από τα πρώτα χιλιόμετρα που διανύσαμε στο νησί της Ibiza. Σε αυτό συμβάλλουν με τη σειρά τους, εκτός από το νέο πιο στιβαρό πλαίσιο και τις αλλαγές στην ανάρτηση, η αύξηση του μεταξονίου και των μετατροχίων, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να έχει καλύτερο πάτημα. Το νέο Ibiza, εκτός από το γεγονός ότι αποπνέει περισσότερη σιγουριά στον οδηγό του, φάνηκε να είναι και βελτιωμένο ως προς την οδηγική αίσθηση, χάρη στο πιο άμεσο και με καλύτερη πληροφόρηση σύστημα διεύθυνσης, με την ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση. Παράλληλα, τα φρένα μας ικανοποίησαν με την αίσθηση του αντίστοιχου πεντάλ και την αποτελεσματικότητά τους, γεγονός που αποδίδεται εν μέρει και στην ύπαρξη δισκόφρενων σε όλους τους τροχούς. Τέλος, όσον αφορά στην άνεση, η ανάρτηση έκανε αισθητές στο εσωτερικό τις έντονες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ παράλληλα υπήρχε θόρυβος και από την κύλιση των τροχών. Γεγονός που μπορεί να αποδοθεί εν μέρει και στα ελαστικά χαμηλού προφίλ με τις μεγάλες ζάντες (205/40 R17), που "φορούσε" το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε.
Το καινούργιο Ibiza είναι το πρώτο μοντέλο που φέρει τη νέα πλατφόρμα του ομίλου VW στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων και διακρίνεται έναντι του προγενέστερου για την υψηλότερη ακαμψία, χάρη στη χρήση ατσαλιού πολύ υψηλής αντοχής. Παράλληλα, το 95% του οχήματος είναι ανακυκλώσιμο, ενώ έχει επιτευχθεί μείωση του συνολικού βάρους κατά 47 κιλά -κατά μέσο όρο.
Η δομή της ανάρτησης του Ibiza ακολουθεί την κλασική αρχιτεκτονική με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και αντιστρεπτική δοκό σε υποπλαίσιο και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Παράλληλα, το εμπρός και πίσω μετατρόχιο έχουν αυξηθεί κατά 30 και 33 χλστ., αντίστοιχα.
Ο οδηγός του νέου Ibiza αισθάνεται ασφαλής στο δρόμο, χάρη στην πολύ καλή σταθερότητα και στιβαρότητα που επιδεικνύει το αμάξωμά του.

Οδηγικά, το νέο μικρό Seat είναι βελτιωμένο, χάρη στην καλύτερη πληροφόρηση που προσφέρει το τιμόνι, ενώ και τα φρένα του έδειξαν να είναι αποτελεσματικά.

 
 Νέο Seat Ibiza
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Εσωτερικό
Χώροι
Παθητική ασφάλεια
Στο δρόμο