Διαβάστηκε από 1725αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/5/2008
Το Ford Focus CC παρουσιάστηκε στην Έκθεση της Γενεύης το τρέχον έτος και αποτελεί την ολοκλήρωση της γκάμας του μοντέλου. Το CC φέρει όλες τις αισθητικές παρεμβάσεις της ανανέωσης, που υπέστησαν πρόσφατα τα Focus, ώστε να αποτελεί ένα σύγχρονο μικρομεσαίο Coupe Cabriolet αυτοκίνητο. Οδική συμπεριφορά: Με πολύ καλή ποιότητα κύλισης Το Focus CC επιδεικνύει σε κάθε περίπτωση πολύ καλή ποιότητα κύλισης, παρέχοντας άνεση και ασφάλεια στο δρόμο. Σε αυτό συνεπικουρούν και οι αναρτήσεις. Ακόμη και στις κλειστές στροφές, οι κλίσεις του αμαξώματος είναι φυσιολογικές, σε σχέση πάντα με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Αν και κάμπριο, οι στρεβλώσεις του αμαξώματος είναι σχετικά μικρές. Το ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι και τα φρένα ικανοποιούν σε κάθε περίπτωση (τόσο σε απόδοση, όσο και σε αίσθηση). Η έκταση της ανανέωσης
Όπως είναι φυσικό, το Coupe Cabriolet φέρει εξωτερικές αλλαγές, που έχουν υποστεί και οι υπόλοιπες εκδοχές του Focus. Ειδικότερα, στο αυτοκίνητο τοποθετήθηκαν πιο τονισμένα φτερά εμπρός και πίσω, έντονα νεύρα που διατρέχουν κατά μήκος το αμάξωμα, νέοι προβολείς ομίχλης και καπό, διαφορετικά φανάρια και νέου τύπου προφυλακτήρας, συνοδευόμενα από ανασχεδιασμένη μάσκα. Περνώντας στο εσωτερικό, διαπιστώνουμε ότι αισθητικά έχει αλλάξει προς τη θετική κατεύθυνση, με τη χρήση αναβαθμισμένων σε ποιότητα υλικών, των οποίων το φινίρισμα κινείται σε πολύ καλά επίπεδα. Ο πίνακας οργάνων έχει και αυτός με τη σειρά του αλλάξει, παρέχοντας χαρακτηριστική ευκολία ανάγνωσης, ενώ η κεντρική κονσόλα άλλαξε σχεδίαση, όπως και ο λεβιές ταχυτήτων. Χώροι
To Focus CC μπορεί να μεταφέρει τέσσερις επιβάτες. Αν και οι μπροστινοί έχουν περίσσεια χώρου, οι πίσω θα αντιμετωπίσουν κάποια προβλήματα με τα γόνατα και το χώρο για το κεφάλι, κυρίως αν πρόκειται για άτομα πέραν του μετρίου αναστήματος. Στα ατού του αυτοκινήτου συγκαταλέγεται ο χώρος των αποσκευών, αφού η χωρητικότητα του φτάνει στα 534 λτ. με κλειστή την οροφή και στα 248 με ανοιχτή.
Kινητήρες: Ικανοποιητικός ο 2λιτρος
Το Focus CC εφοδιάζεται με δύο μηχανικά σύνολα, αυτό των 1,6 λίτρων Duratec, απόδοσης 100 ίππων και αυτό των 2,0 λίτρων Duratec, που αποδίδει 145. Στην πρώτη μας επαφή στα Κύθηρα με το Focus CC, με τον κινητήρα των 2,0 λίτρων, διαπιστώσαμε ότι οι 145 ίπποι κινούν ικανοποιητικά το αμάξωμα, επηρεαζόμενοι πάντα από το βαρύτερο κατά 300 κιλά αμάξωμα, σε σχέση με το 2λιτρο χάτσμπακ. Σε κάθε περίπτωση, ο κινητήρας δείχνει τους 145 ίππους πάνω από τις 4.000 σ.α.λ, απαιτώντας καλό φόρτωμα των σχέσεων, ενώ στις χαμηλότερες στροφές αποδεικνύεται πιο ράθυμος. Τιμές - εξοπλισμός Το Focus CC προσφέρεται σε δύο εκδόσεις για τα 1,6 και 2,0 λίτρα, σε αυτές των TREND και SPORT. Για τον κινητήρα των 2 λίτρων υπάρχει και η έκδοση TITANIUM. Το κόστος της βασικής του έκδοσης ανέρχεται στα 25.220 ευρώ με το 1.600άρη κινητήρα και στα 28.220 ευρώ με το 2λιτρο. Ο βασικός εξοπλισμός του Focus CC περιλαμβάνει 4 αερόσακους, ηλεκτρικά θερμαινόμενους καθρέφτες, προβολείς ομίχλης, air condition, σπορ καθίσματα, σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESP και ράδιο-cd με χειριστήρια στο τιμόνι.
Το Focus CC ανανεώθηκε αισθητικά τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό του τμήμα, ώστε οι επεμβάσεις αυτές να αποσπούν θετικά σχόλια σε σχέση με το προ face lift μοντέλο.