Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/7/2008
TEST
Όλο προσόντα…
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 19538 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/7/2008
Περισσότερο σπορτίφ με περιορισμένη άνεση
Ουδέτερο χαρακτηρίζεται στις περισσότερες περιπτώσεις το Accord, ακόμα και όταν το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (VSA)?είναι απενεργοποιημένο.
Το Honda Αccord στη νέα του γενιά εμφανίζει έναν περισσότερο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, που αρχικά γίνεται αντιληπτός από την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός του. Έτσι, εκείνο εστιάζει στη σπορτίφ αίσθηση και συμπεριφορά και όχι τόσο στην άνεση, όπως τα περισσότερα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας. Η πρωταρχικής σημασίας ρύθμιση της ανάρτησης, λοιπόν, είναι σχετικά σφιχτή, με αποτέλεσμα οι έντονες ανωμαλίες να γίνονται αντιληπτές από τους επιβάτες. Από την άλλη, όμως, οι τάσεις του αμαξώματος είναι πιο εύκολα αντιληπτές σε γρήγορη κίνηση, που συνεπάγεται και καλύτερο έλεγχο, ενώ επιπλέον οι κλίσεις που εμφανίζονται σε δρόμο με στροφές είναι μειωμένες -τηρουμένων των αναλογιών. Το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (VSA, κατά τη Honda) θα επέμβει όπου χρειαστεί, για να διατηρήσει την ουδετερότητα του Accord σε ολισθηρό οδόστρωμα. Το σύστημα διεύθυνσης με τη μεταβαλλόμενη υποβοήθηση παρουσιάζει μια ασάφεια σε χαμηλές ταχύτητες γύρω από τη θέση της ευθείας, ωστόσο όταν οι ρυθμοί ανέβουν, μπαίνει και εκείνο μέσα στο παιχνίδι, παρουσιάζοντας ακρίβεια στις εντολές του οδηγού. Τέλος, τα φρένα ακινητοποιούν το αμάξωμα από τα 100 χλμ./ώρα σε 40,7 μέτρα και παρουσιάζουν καλή αίσθηση.
Η σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης επενεργεί θετικά σε επίπεδο σπορτίφ αίσθησης, μετριάζοντας ωστόσο ελαφρώς την άνεση των επιβατών.

 
 Honda Accord 2,0
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας - Επιδόσεις
Highlights τεχνολογίας