Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/7/2008
Scoop old
Nέο Peugeot 308 CC
Το πιο… chique 308
Διαβάστηκε από 3340 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/7/2008
Στην Ελλάδα την άνοιξη του 2009
Mε πολύ δυναμικό παρουσιαστικό, ισχυρό κινητήρα, μεταλλική οροφή και 4θέσια διάταξη εσωτερικού, είναι βέβαιο ότι το νέο 308 CC θα διεκδικήσει ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς στην κατηγορία των κάμπριο αυτοκινήτων.
Ένα σύγχρονο coupe-cabriolet μοντέλο επιβάλλεται να ξεχωρίζει σχεδιαστικά να διακρίνεται για το δυναμισμό του αλλά και για την ασφάλεια που παρέχει στους επιβάτες του. Ακριβώς σε αυτούς τους τομείς φαίνεται πως επένδυσε και η Peugeot, προκειμένου να εξελίξει το νέο 308 CC, το νέο ανοιχτό μοντέλο που θα προσθέσει το 2009 στην γκάμα της.
Ελκυστικό και με "ρευστή" σχεδίαση
Σχεδιαστικά το εμπρόσθιο άκρο του νέου 308 CC παραπέμπει αρκετά στην κλειστή έκδοση του μικρομεσαίου μοντέλου, ενώ έχει και αρκετά κοινά σημεία με το πρωτότυπο κουπέ RC-Z, που επίσης ετοιμάζει για παραγωγή η Peugeot. Κοιτώντας το γαλλικό κάμπριο από το πλάι, ξεχωρίζουν αμέσως οι καθαρές γραμμές, που οδηγούν στο εντυπωσιακό πίσω άκρο του αμαξώματος. Εκεί το ενδιαφέρον εντοπίζεται στα σχεδόν τριγωνικά φωτιστικά σώματα με κόκκινο κάλυμμα, στο αρκετά μεγάλο και επίπεδο πάνω μέρος του χώρου αποσκευών, αλλά και στον προφυλακτήρα, ο αεροδυναμικός διαχύτης στη βάση του οποίου χωρίζεται σε δύο τμήματα. Συνολικά, η νέα ανοιχτή έκδοση αμαξώματος του 308 είναι πολύ ελκυστική σχεδιαστικά, με νεανικά χαρακτηριστικά και αρκετά έντονη προσωπικότητα, που σίγουρα τραβά αμέσως το βλέμμα.
Εσωτερικό με premium διάθεση
Το εσωτερικό της ανοιχτής έκδοσης του 308 δε διαφέρει παρά ελάχιστα από αυτό στις κλειστές εκδόσεις. Σύμφωνα με την Peugeot, έχουν τοποθετηθεί καλύτερης ποιότητας υλικά στις επενδύσεις των καθισμάτων και των θυρών, με στόχο το CC να αποκτήσει περισσότερο premium διάθεση. Επιπλέον, αναβαθμισμένος -σε σχέση με το απλό 308- είναι και ο εξοπλισμός του CC, που μεταξύ άλλων διαθέτει και ειδικό σύστημα (Airwave) θέρμανσης πίσω από τα κεφάλια των εμπρός επιβατών, αλλά και εξελιγμένο ηχοσύστημα.
Χώροι για 4 άτομα
Οι χώροι είναι κρίσιμος τομέας για κάθε μοντέλο, ειδικά για ένα CC. Όπως ανακοινώνει η γαλλική φίρμα, στο εσωτερικό του νέου 308 CC μπορούν να φιλοξενηθούν μέχρι και 4 επιβάτες. Η ηλεκτρικά ανοιγόμενη μεταλλική οροφή αναδιπλώνεται στο εσωτερικό του πορτ-μπαγκάζ, αφήνοντας 266 λίτρα όγκου ελεύθερα για αποσκευές. Αντίθετα, όταν είναι κλειστή, ο χώρος αποσκευών του γαλλικού κάμπριο φτάνει σε όγκο στα 465 λίτρα. Σίγουρα είναι καλές τιμές για ένα μικρομεσαίο coupe-cabriolet και αρκετά καλύτερες από αυτές του 307 CC (209 και 350 λίτρα αντίστοιχα).
Έμφαση στην ασφάλεια
Εκτινασσόμενα roll bars πίσω από τα κεφάλια των επιβατών της δεύτερης σειράς καθισμάτων, πλήρες σετ αερόσακων (εμπρόσθιοι, πλευρικοί και οροφής), δομικές ενισχύσεις περιμετρικά του αμαξώματος και εξελιγμένο σύστημα ευστάθειας (ESP), που δεν απενεργοποιείται, είναι τα βασικά στοιχεία ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας του νέου 308 CC. Μάλιστα, η Peugeot τονίζει ότι στόχος της είναι το νέο αυτό coupe-cabrio να λάβει 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του ευρωπαϊκού οργανισμού EuroNCAP.
Με τη δύναμη των 150 ίππων
Ένας κινητήρας βενζίνης θα υπάρχει, αρχικά τουλάχιστον, στην γκάμα του νέου Peugeot 308. Πρόκειται για την υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του 1.600άρη κινητήρα των 150 ίππων, που εξέλιξε η γαλλική φίρμα σε συνεργασία με την BMW. Εναλλακτικά, θα υπάρχει και ένας δίλιτρος, επίσης υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας, με 140 ίππους. Πάντως, δεν αποκλείεται να δούμε μετά το λανσάρισμα του μοντέλου να προστεθούν και εκδόσεις με το 1.600άρη βενζινοκινητήρα των 120 ίππων, επίσης προϊόν συνεργασίας της Peugeot με την BMW.
Η οροφή
H πλήρως αυτοματοποιημένη ηλεκτρικά ανοιγόμενη σκληρή οροφή του 308 CC χρειάζεται 20 δευτερόλεπτα για να αναδιπλωθεί. Μάλιστα, η διαδικασία αυτή προβάλλεται στην οθόνη πληροφόρησης του οδηγού.

Το ταμπλό του 308 CC δεν έχει διαφορές από αυτό στις κλειστές εκδόσεις του μικρομεσαίου μοντέλου.

Σύμφωνα με την Peugeot, στο πίσω κάθισμα του 308 CC φιλοξενούνται δύο επιβάτες χωρίς δυσκολία.