Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/9/2008
TEST
Nέο Peugeot 308 GT
Vive le Turbo!
Διαβάστηκε από 18907 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/9/2008
Ευθύβολο στις ευθείες και καθόλου νευρικό στις στροφές, το Peugeot 308 GT ανταπεξέρχεται στη γρήγορη οδήγηση.
H κορυφαία -από πλευράς επιδόσεων- έκδοση του Peugeot 308 ενσωματώνει όλα όσα θα περίμενε κανείς από ένα σύγχρονο μικρομεσαίο μοντέλο με χαρακτήρα GT.
Δυναμικό αλλά με σχετικά μαλακή ρύθμιση ανάρτησης, το 308 GT έχει καθαρά GT και όχι GTi χαρακτήρα.
Το νέο 308 GT απευθύνεται σε όσους αναζητούν ένα πολύ γρήγορο μικρομεσαίο, με πλούσιο εξοπλισμό και πολύ καλή άνεση. Η εν λόγω έκδοση τοποθετείται λόγω κινητήρα απευθείας στην κορυφή του μικρομεσαίου Peugeot, με στόχο να ανταγωνιστεί στα ίσα μία ειδική υποκατηγορία, που καταλαμβάνεται κυρίως από Γερμανούς εκπροσώπους (πχ. VW Golf GT, Opel Astra 1,8T, Αudi A3 1,8 TFSI). Σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του 308, το GT διαθέτει βελτιώσεις και ενισχύσεις σε επιμέρους τμήματα των αναρτήσεων, αλλά και στο σύστημα διεύθυνσης (ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση). Πιο συγκεκριμένα, οι Γάλλοι μηχανικοί τοποθέτησαν στο GT νέα αμορτισέρ μεγαλύτερης διαμέτρου και σκληρότερα ελατήρια, μειώνοντας παράλληλα και την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 10 χλστ. Επιπλέον, το αυτοκίνητο διαθέτει νέες ζάντες 18 ιντσών, καθώς και ESP που απενεργοποιείται πλήρως.
Mικροδιαφορές και στην εμφάνιση
Προκειμένου το 308 GT να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου της Peugeot, διαθέτει νέους προβολείς ομίχλης, διαφορετικής σχεδίασης αεροτομή, καθώς και νέο πίσω προφυλακτήρα. Συνολικά, πρόκειται για ένα αρκετά ελκυστικό αυτοκίνητο, που ξεχωρίζει κατά κύριο λόγο χάρη στις ζάντες 18 ιντσών που προαναφέραμε.

 
 Nέο Peugeot 308 GT
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας