Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/9/2008
TEST
Vive le Turbo!
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 18907 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/9/2008
“Χιλιομετροφάγος...
Το βασικό στοιχείο του 308 GT στο δρόμο είναι η ευκολία με την οποία μαζεύει χιλιόμετρα. Σε ανοιχτό δρόμο το γαλλικό μοντέλο αποδεικνύεται ιδιαίτερα σταθερό. Στους δρόμους της πόλης, το μικρομεσαίο μοντέλο 308 GT είναι ευέλικτο και με πολύ καλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, προερχόμενα από τη δύναμη του κινητήρα -από τις χαμηλές ακόμα στροφές λειτουργίας του. Όπως γίνεται αντιληπτό, περισσότερα χαρίσματα ξεδιπλώνει το γαλλικό μοντέλο όταν κινείται σε επαρχιακό δρόμο με στροφές, όπου η δύναμη του κινητήρα και το αρκετά καλό σε ακρίβεια σύστημα διεύθυνσης επιτρέπουν στον οδηγό να κινηθεί γρήγορα και με ασφάλεια. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι πάντως αρκετά μαλακή, επιτρέποντας αισθητές κλίσεις στο αμάξωμα. Mετά από αρκετή πίεση και σε άσφαλτο με μειωμένη πρόσφυση, το 308 GT μπορεί να παρουσιάσειμειωμένη ελκτική πρόσφυση και μικρές τάσεις υποστροφής, οι οποίες όμως εμφανίζονται προοδευτικά και το "αθόρυβο" στη λειτουργία του ESP φροντίζει να τις εξομαλύνει. Τα φρένα του γαλλικού μοντέλου, αποτελούμενα από αεριζόμενους δίσκους 302 χλστ. εμπρός και συμπαγείς δίσκους 249 χλστ. πίσω, είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά (100-0 χλμ./ώρα σε 37,7μ.).

 
 Nέο Peugeot 308 GT
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας