Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/1/2009
Θέματα αγοράς mtx
Αυτοσυγκράτηση…
Νέα ΒΜW Z4
Διαβάστηκε από 20092 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/1/2009
Μια από τις σημαντικότερες παρουσίες της Έκθεσης του Ντιτρόιτ θα είναι αναμφισβήτητα η νέα γενιά της BMW Z4. Το ρόουντστερ της BMW στη δεύτερη γενιά του συνδυάζει σχεδιαστικά το έντονα δυναμικό ύφος του προκατόχου του, που συνδυάζει περίτεχνα τις καμπύλες με τις ακμές, θα είναι όμως ενισχυμένο με πιο ραφιναρισμένα αισθητικά στοιχεία συνολικά. Το σημαντικότερο νέο στοιχείο στην Ζ4 είναι η αντικατάσταση της μαλακής οροφής από σκληρή αναδιπλούμενη, που μέσω ηλεκτροϋδραυλικού μηχανισμού αναδιπλώνεται στο χώρο αποσκευών, κάτι που την φέρνει αυτομάτως και πιο κοντά στη βασικότερη ανταγωνίστρια, την SLK της Mercedes.
Η νέα Ζ4 είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις συνολικά (+148 χλστ. σε μήκος, +9 χλστ σε πλάτος, +2 χλστ. σε μεταξόνιο), προσφέροντας μεγαλύτερους συνολικά χώρους στους 2 επιβάτες, ενώ η αύξηση συντελεί και στη διαμόρφωση ενός ικανοποιητικού χώρου για τις αποσκευές, με δεδομένη την παρουσία σκληρής οροφής. Έτσι, ο χώρος για εκείνες ανέρχεται στα 310 λίτρα με την οροφή κλειστή και στα 180 λίτρα με την οροφή ανοιχτή (240 λίτρα και στις δύο περιπτώσεις στην προηγούμενη Ζ4). Όσον αφορά στα μηχανικά μέρη της νέας Ζ4, προς το παρόν η γκάμα περιλαμβάνει 3 6κύλινδρα μηχανικά σύνολα, με το βασικό να είναι εκείνο των 2.497 κ.εκ. στην έκδοση sDrive23i, με απόδοση 204 ίππων, ενώ η αμέσως επόμενη έκδοση είναι η sDrive30i, που εφοδιάζεται με 3λιτρο κινητήρα 258 ίππων, με τους δύο αυτούς κινητήρες να μπορούν να συνδυαστούν και με σπορ αυτόματο/σειριακό κιβώτιο. Στην κορυφή -και για πρώτη φορά στη Z4- τοποθετείται ο 3λιτρος Twin Turbocharged κινητήρας των 306 ίππων, ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί και με το νέο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της εταιρείας.
Στο εσωτερικό της νέας Ζ4 η υψηλή ποιότητα και η σπορ αισθητική παραμένουν τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά της. Βασικότερο στοιχείο διαφοροποίησης αποτελεί η προσθήκη 4 στρογγυλών χειριστηρίων, που φιλοξενούνται στην κεντρική κονσόλα.
Η σχεδίαση του πίσω μέρους είναι ελκυστική και προβάλλει ένα περισσότερο πολυτελές ύφος από το παρελθόν, κάτι που προκύπτει από τη σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων (αλά BMW σειράς 6) και την παρουσία σκληρής οροφής.

Στη νέα Ζ4, 20 δλ. χρειάζονται για να αναδιπλωθεί η σκληρή οροφή στο χώρο αποσκευών (το διπλάσιο χρόνο από ό,τι απαιτούσε η μαλακή οροφή της προηγούμενης).

 
 Τι θα δούμε στην έκθεση του Ντιτρόιτ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Audi R8 5,2 FSI quattro
Audi A7 Concept
Bentley Continental GTC Speed
Νέα ΒΜW Z4
Fisker Karma
Μercedes Concept BlueZERO
Μercedes SLR Stirling Moss
Νέο Μini Cooper Cabrio
Saab 9-5 Griffin Edition
Maserati Quattroporte Sport GT S
Volvo S60 Concept
Honda Insight
Kia Soulster Concept
Subaru Legacy Concept
Νέο Toyota Prius
VW Roadster
Νέα Cadillac SRX
Chevrolet Equinox
Ford Shelby GT500
Buick LaCrosse