Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/2/2009
Πρώτη επαφή
Νέο Citroen C3 Picasso
Petit mais spacieux* (* Μικρό αλλά ευρύχωρο
Διαβάστηκε από 3215 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/2/2009
Το C3 Picasso θα βρίσκεται στη χώρα μας τον προσεχή Απρίλιο
Τo C3 στη νέα πολυχρηστική του έκδοση, την Picasso ακολουθεί τα χνάρια των μεγαλύτερων μοντέλων C4 Picasso και C4 Grand Picasso, εισερχόμενο σε μια κατηγορία με έντονο ανταγωνισμό αυτή των μικρών MPV.
Το C3 Picasso θα βρίσκεται στη χώρα μας τον προσεχή Απρίλιο, ενώ οι τιμές και τα εξοπλιστικά πακέτα του μοντέλου δεν είναι ακόμη γνωστά.
Με το λανσάρισμα του C3 Picasso, η Citroen εισέρχεται δυναμικά στην κατηγορία των μικρών MPV. Στόχος της εταιρείας είναι να εκμεταλλευτεί την ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση για πολυχρηστικά αυτοκίνητα, τα οποία καταλαμβάνουν μεγάλο ποσοστό στην ευρωπαϊκή αγορά. Ισχυρό σύμμαχο σε αυτή την προσπάθεια της γαλλικής εταιρείας συνιστά η αρκετά ενδιαφέρουσα σχεδίαση που χαρακτηρίζει το μοντέλο της. Στην εξέλιξη του αυτοκινήτου, εκτός από τα στοιχεία πρακτικότητας και σχεδίασης, έχει δοθεί έμφαση σε θέματα αναβάθμισης της αξιοπιστίας, με αναδιάταξη των ηλεκτρικών τμημάτων και σε θέματα ηχομόνωσης, με παρεμβάσεις στα επιμέρους υλικά. Το νεόφερτο αυτοκίνητο μοιράζεται τα ίδια μηχανικά σύνολα και την ίδια πλατφόρμα με το Peugeot 207 και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Trnava της Σλοβακίας με ετήσια παραγωγή 110.000 οχήματων. Παρ' όλο που το αυτοκίνητο μοιράζεται τα ηλεκτρικά και μηχανικά του μέρη με άλλα μοντέλα του ομίλου PSA Peugeot Citroen, έχει δοθεί έμφαση στη βελτίωση της αξιοπιστίας του αυτοκινήτου, κάτι που περιέλαβε και 4 εκατ. χιλιομέτρων δοκιμών.
Με αρκετά ελκυστική σχεδίαση
Το Citroen C3 Picasso διαθέτει ένα αρκετά δυναμικό στιλ, μέσω της σύγχρονης σχεδίασης που διαθέτει. Στο εμπρός τμήμα τις εντυπώσεις κερδίζουν τα μεγάλα φωτιστικά σώματα, που επεκτείνονται έως τη μέση των φτερών, ενώ η μυώδης εικόνα συμπληρώνεται και από τις έντονες καμπύλες των προφυλακτήρων. Στο πίσω τμήμα το ενδιαφέρον εστιάζεται στα τοποθετημένα σε δύο σημεία φωτιστικά σώματα και όχι στην καθετότητα της σχεδίασης της πέμπτης πόρτας, η οποία διχάζει κατά κάποιον τρόπο την εικόνα που αποπνέει. Παρατηρώντας κανείς από το πλάι το αυτοκίνητο, το βλέμμα επικεντρώνεται στο παρμπρίζ τριών τμημάτων, το οποίο αντικαθιστά την κλασική εμπρός κολόνα. Τέλος, αυτό που πρέπει να επισημάνουμε είναι ότι η σχεδίαση του C3 Picasso προσδίδει συνολικά στο αυτοκίνητο μια αρκετά κόμπακτ εμφάνιση, όπως αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο πόλης, "κρύβοντας" με αρκετά επιτυχημένο τρόπο τους μεγάλους εσωτερικούς χώρους.
Mας άρεσε
• Οι παρεχόμενοι χώροι και η πολυχρηστικότητα του εσωτερικού
• Η ορατότητα που προσφέρεται κατά την οδήγηση
• Η άνεση σε κάθε είδους διαδρομή
Δε μας άρεσε
• Οι κάπως αυξημένες κλίσεις σε διαδρομές με κλειστές στροφές
• Η αίσθηση του επιλογέα ταχυτήτων

 
 Νέο Citroen C3 Picasso
Εσωτερικό
Κινητήρες
Χώροι
Οδική συμπεριφορά