Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/5/2009
Πρώτη επαφή
Παράδειγμα προς μίμηση
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 10177 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/5/2009
Ισχυρότερος και πιο «οικολογικός»
Κάτω από το καπό του Lexus RX 450h βρίσκεται το V6 μηχανικό σύνολο των 3.456 κ.εκ., με ισχύ 249 ίππων (από 3.311 κ.εκ. και 211 ίππους στο RX 400h), απόδοση η οποία -σε συνδυασμό με τους ηλεκτροκινητήρες- φτάνει στους 299 ίππους. Η λειτουργία του είναι πολύ ομαλή και πολιτισμένη, ενώ ανεβάζει με ευκολία στροφές σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ, επιταχύνοντας σε γρήγορους ρυθμούς το αμάξωμα των +2 τόνων. Παράλληλα χρησιμοποιεί ένα σύστημα επανακυκλοφορίας των καυσαερίων (Exhaust Gas Recirculation) και ένα ανάκτησης αυτών (Exhaust Heat Recovery). Μέσω του EGR ο κινητήρας ζεσταίνεται πιο γρήγορα κατά την εκκίνηση και μαζί με το EHR (το οποίο ψύχει τον αέρα εισαγωγής) συμβάλλουν στη μείωση της κατανάλωσης και στις χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, τα οποία κυμαίνονται στα επίπεδα ενός μηχανικού συνόλου 1,4 λτ. (6,3 λτ./100 χλμ. και 148 γρ./χλμ. έναντι 8,1 λτ./100 χλμ. και 192 γρ./χλμ. στο RX 400h).
To V6 μηχανικό σύνολο των 3,5 λτ., με τη συνδυασμένη ισχύ των 299 ίππων, κινεί σε γρήγορους ρυθμούς το βαρύ αμάξωμα.
Ηλεκτροκινητήρες
Εμπρός ηλεκτροκινητήρας
Ισχύς (ίπποι)176
Ροπή (Nm)335
Πίσω ηλεκτροκινητήρας
Ισχύς 86
Ροπή139

 
 Νέο Lexus RX 450h
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Κινητήρας
Lexus Hybrid Drive
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά -Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι