Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/7/2009
TEST
Best ever
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 39361 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/7/2009
Δυνατός και πολιτισμένος
Θετικά σχόλια αποσπά ο επιλογέας των ταχυτήτων με τις κοντές διαδρομές, την καλή αίσθηση και τη βολική του θέση.
Το νέο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ., που εφοδιάζει το καινούργιο Scenic των 130 ονομαστικών ίππων και των 190 Nm ροπής (135 και 199 στο δυναμόμετρο αντίστοιχα), αποτελεί ένα από τα σημεία αναφοράς του αυτοκινήτου. Διαθέτει καλό τράβηγμα και ελαστικότητα από χαμηλά, η ισχύς του αποδίδεται με ιδιαίτερα γραμμικό τρόπο χωρίς ξεσπάσματα, θυμίζοντας μεγαλύτερης χωρητικότητας ατμοσφαιρικό μοτέρ, ενώ τον καλύτερό του εαυτό τον δείχνει στις μεσαίες στροφές, όπου επιταχύνει γρήγορα το αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως της επιλεγμένης σχέσης στο 6άρι κιβώτιο με τη σωστή διάταξη. Πρόσθετα, η κατανάλωσή του κρατιέται σε λογικά επίπεδα, ενώ ο θόρυβος που παράγει δεν ενοχλεί τους επιβάτες ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, λόγω και της ομαλής του λειτουργίας και της έλλειψης τραχύτητας συγκριτικά με τους αντίστοιχους TSI της VW.
Θόρυβος (db)
5η ταχ. 100 χλμ./ώρα68,9
6η ταχ. 100 χλμ./ώρα67,9
6η ταχ. 120 χλμ./ώρα70,9
6η ταχ. 140 χλμ./ώρα73,1
Ρελαντί45,6
Μέσος όρος65,28

 
 Νέο Renault Scenic 1,4 Tce
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Στο δρόμο
Εσωτερικό
Χώροι
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή-Βαθμολογία
Συμπέρασμα