Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/7/2009
TEST
Best ever
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 39361 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/7/2009
Άνετο και βελτιωμένο οδηγικά
Αισθητά βελτιωμένο παρουσιάζεται οδηγικά, με το τιμόνι να παρέχει περισσότερη ακρίβεια, ενώ παράλληλα είναι σταθερό και προοδευτικό στις αντιδράσεις του.
Οδηγώντας το νέο Scenic, το πρώτο στοιχείο που γίνεται άμεσα αντιληπτό και εκτιμάται ιδιαιτέρως -δεδομένου του οικογενειακού του προσανατολισμού- είναι η προσφερόμενη άνεση. Η ανάρτησή του καταφέρνει και "ισοπεδώνει" σε μεγάλο βαθμό τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων, αφού ακόμα και όταν διαπερνά διαδοχικά κακοστρωμένα μπαλώματα, οι επιβαίνοντες δεν αντιλαμβάνονται σχεδόν τίποτα. Παράλληλα, την άνεση ενισχύει η απουσία θορύβων από την ανάρτηση όταν διαπερνά τις διάφορες λακκούβες, εν αντιθέσει με ανταγωνιστικά μοντέλα του PSA, στα οποία ακούγονται χτυπήματα. Επιπλέον, η αποτελεσματική ηχομόνωση δεν κάνει ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία του κινητήρα στην καμπίνα και βελτιώνει με τη σειρά της την ποιότητα κύλισης. Συγκριτικά με το απελθόν Scenic, το νεότερο, εκεί που έχει βελτιωθεί περισσότερο, είναι στον τομέα της οδηγικής αίσθησης και της συνολικής εντύπωσης μιας πιο συμπαγούς κατασκευής. Το τιμόνι του πλέον προσφέρει την απαραίτητη αμεσότητα, πληροφόρηση και βάρος, αν και παραμένει σχετικά ελαφρύ προς όφελος της ευκολίας στους ελιγμούς, ενώ διαθέτει και σαφώς καλύτερη επαναφορά. Σημαντικά καλύτερος με τη σειρά του είναι και ο επιλογέας των ταχυτήτων με τις κοντές διαδρομές και το πιο θετικό κούμπωμα, σε συνδυασμό με το νέο μοτέρ 1,4 TCe, συγκριτικά με τον ασαφή και χαλαρό στο προγενέστερο μοντέλο. Τη θετική εικόνα που αποκομίζει αυτός που θα κινηθεί με το νέο Scenic ενισχύει η σταθερότητα που επιδεικνύει σε κάθε διαδρομή. Έτσι, στις ευθείες εμφανίζει πολύ καλή κατευθυντικότητα, ενώ σε διαδρομή με στροφές, οι κλίσεις του αμαξώματος παραμένουν λογικές και τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα.

Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι - ελαστικά
ΕμπρόςΓόνατα ΜακΦέρσον ανάρτηση με ψαλίδια βάσης και αντ. δοκό
Πίσω ανάρτησηΗμιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρέναΑερ. δίσκοι 296 χλστ.
Πίσω φρέναΔίσκοι 260 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.)42,4
ΥποβοήθησηΗλεκτρική τιμονιού μεταβαλλόμενη
Στροφές τιμονιού3,0
Διάσταση ελαστικών*205/60 R16
*αυτοκινήτου δοκιμής

 
 Νέο Renault Scenic 1,4 Tce
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Στο δρόμο
Εσωτερικό
Χώροι
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή-Βαθμολογία
Συμπέρασμα