" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/8/2009
TEST
Νέο Toyota Avensis 1,8 Wagon CVT
Άκρως οικογενειακό
Διαβάστηκε από 10122 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/8/2009
Στο δρόμο παρουσιάζεται ασφαλές και κυρίως άνετο
Η στέισον βάγκον έκδοση του νέου Avensis προσφέρει ό,τι και η σεντάν, συν επιπλέον χώρους, καλύπτοντας με άνεση τις ανάγκες μιας οικογένειας, ενώ στην έκδοση με το CVT κιβώτιο αποκτά περισσότερη πρακτικότητα.
Tο καινούργιο Avensis, εκτός από το σεντάν αμάξωμα, προσφέρεται και σε στέισον βάγκον, το οποίο πλεονεκτεί κυρίως σε πρακτικότητα. Επίσης, από πλευράς διαστάσεων μόνο σε μήκος (4.765 χλστ.) είναι μακρύτερο από το 4θυρο κατά 70 χλστ., ενώ σχεδιαστικά διακρίνεται για το χυτό του προφίλ και τα ίδια φωτιστικά σώματα με του σεντάν.
Στο δρόμο: Ασφαλές και άνετο
Οδηγώντας το Avensis 1,8 Wagon γίνεται άμεσα αισθητός ο οικογενειακός του προσανατολισμός, αφού η ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση είναι ρυθμισμένη στο να προσφέρει τη μέγιστη δυνατή άνεση. Έτσι οι φιλοξενούμενοι θα παραμείνουν ξεκούραστοι στα ταξίδια, με το αυτοκίνητο παράλληλα να είναι σταθερό και ασφαλές σε κάθε διαδρομή και το στάνταρ σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς (VSC) να διακόπτει αμέσως κάθε πιθανή τάση απώλειας πρόσφυσης. Ωστόσο, από πλευράς οδηγικής αίσθησης, είναι "αποστειρωμένο" και σύμφωνο με τον οικογενειακό του χαρακτήρα.
Κινητήρας: Σε συνδυ-ασμό με 7άρι CVT
Το Valvematic μηχανικό σύνολο των 1,8 λίτρων, απόδοσης 147 ονομαστικών ίππων, παρουσιάζει συνολικά πολύ καλά χαρακτηριστικά και είναι σε θέση να κινήσει σε σβέλτους ρυθμούς το μεσαίο στέισον. Παράλληλα, συνδυάζεται ιδανικά με το συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων κιβώτιο ταχυτήτων Multidrive S, το οποίο -εκτός από την αυτόματη λειτουργία- περιλαμβάνει και σειριακή με 7 ταχύτητες. Αυτές αλλάζουν μέσω του επιλογέα γρήγορα και ομαλά, ενώ με το πάτημα του μπουτόν "Sport" ο κινητήρας δουλεύει σε υψηλότερες στροφές.
Εσωτερικό: Με πολύ καλή ποιότητα
Η καμπίνα του στέισον βάγκον Avensis είναι ίδια με των υπολοίπων εκδόσεων και χαρακτηρίζεται για τη σύγχρονη -αν και συγκρατημένη- σχεδίαση και την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Στοιχείο το οποίο ενισχύεται από το πολύ καλό σε υφή μαλακό πλαστικό στο άνω τμήμα του ταμπλό και των θυρών και τη στιβαρή συναρμογή. Κανένα πρόβλημα παράλληλα δε θα υπάρξει με την εργονομία και τη θέση οδήγησης, ανεξαρτήτως αναστήματος.
Χώροι
To στέισον βάγκον Avensis καλύπτει με περίσσια ευκολία τις μεταφορικές ανάγκες 4 ή και 5 ατόμων. Σε σχέση με το σεντάν είναι λίγο πιο άνετο πίσω σε πλάτος και αέρα για τα κεφάλια και τα γόνατα, ενώ για τις αποσκευές το αντίστοιχο τμήμα έχει χωρητικότητα 543 λτ. μέχρι το ύψος του καλύμματος (έναντι 509 λτ. στο σεντάν). Παράλληλα, συγκριτικά με του 4θυρου Avensis, το πορτ μπαγκάζ έχει μεγαλύτερο άνοιγμα και διαστάσεις, χαμηλότερο κατώφλι φόρτωσης, πιο εκμεταλλεύσιμο σχήμα, ενώ κάτω από το δάπεδο υπάρχουν πολλοί αποθηκευτικοί χώροι για μικροπράγματα. Ακόμα, με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος δημιουργείται ένας επίπεδος χώρος συνολικού όγκου 1.609 λίτρων.
Μετρήσεις χώρων (χλστ.)
Κεφάλι οδηγού26
Κεφάλι πίσω48
Πλάτος εμπρός1.380
Πλάτος πίσω1.370
Γόνατα πίσω150
Χώρος αποσκευών (λτ.)543
Ο θάλαμος των επιβατών εμφανίζει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και σύγχρονη εμφάνιση.

Οι χώροι στο πίσω κάθισμα είναι άνετοι, ενώ και το επίπεδο δάπεδο διευκολύνει περαιτέρω τη φιλοξενία.

Η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ είναι 543 λτ. και φτάνει έως τα 1.609 λτ. με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος. Ακόμα, κάτω από το δάπεδο υπάρχουν θήκες για μικροαντικείμενα.

Στο δρόμο παρουσιάζεται ασφαλές και κυρίως άνετο, ωστόσο οδηγικά η αίσθηση που λαμβάνεται είναι "αποστειρωμένη".

 
 Νέο Toyota Avensis 1,8 Wagon CVT
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή-Βαθμολογία


O Παλιός... είναι και ωραίος και αλλιώς

Οδηγούμε: Ανανεωμένο Volkswagen Passat

Fiat 500 VS Renault Twingo

Θα έκανες μετατροπή το αμάξι σου σε ηλεκτροκίνητο;

Η κίνηση στους δρόμους

Mega Test: Ποια μοντέλα καίνε 10 cent/χλμ;

Video: Νέα BMW M8 Gran Coupe

GP Ιαπωνίας: Διπλή χαρά για τη Mercedes

Οδηγούμε: Νέο Mitsubishi L200

Ανανεωμένο Οpel Astra VS Hyundai i30

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

Octavia ή Scala και 2 χιλιάρικα στην τσέπη;

Video: Opel Corsa Vs Peugeot 208

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »