Διαβάστηκε από 581αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/9/2009
Το πρωτότυπο REVOLTE είναι αυτοκίνητο που κάνει χρήση των τελευταίων τεχνολογιών για την εξοικονόμηση καυσίμου και την επίτευξη χαμηλών ρύπων CO2.
Με το πρωτότυπο REVOLTE, η Citroen αναβιώνει ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία της. To 2CV μπαίνει στη νέα εποχή και με όπλα του τη σχεδίαση και τον ξεχωριστό του χαρακτήρα,
αναμένεται να κλέψει καρδιές… Όπως και ο προκάτοχός του 60 χρόνια νωρίτερα.
"Η μεγάλη έκπληξη"
Με αυτό τον τρόπο προετοίμασε η Citroen το κοινό στη φετινή Έκθεση της Φρανκφούρτης σχετικά με το πρωτότυπο μοντέλο της, το οποίο και παρουσιάστηκε στις 15 Σεπτεμβρίου.
Μέχρι τότε, μια σκοτεινή φωτογραφία αρκούσε για να μας βάλει σε σκέψεις σχετικά, με τη σχεδίαση να μαρτυρά πολλά. Η μεγάλη έκπληξη είναι το νέο REVOLTE, που αν και αρκετά φουτουριστικό -πρωτότυπο γαρ- κυρίως στο εσωτερικό του, δεν αποκλείεται να περάσει στην παραγωγή με το ένδοξο όνομα "2CV". Το REVOLTE έχει μήκος 3.680 χλστ. και έτσι, από άποψη διαστάσεων, τοποθετείται ανάμεσα στην κατηγορία των μίνι και των μικρών.
Το 2CV είναι εδώ
Το REVOLTE τοποθετείται στην οικογένεια DS (Different Spirit) της Citroen, που ως αυτόνομη, εκφράζει εκλεπτυσμένα στοιχεία και πολυτελή εικόνα. To REVOLTE σχεδιαστικά παραπέμπει στο 2CV, με την κυρτή οροφή και τις κολόνες να δημιουργούν ένα στρογγυλοποιημένο πίσω μέρος, όπως του θρυλικού μοντέλου.
Τα έντονα τόξα των φτερών αποτελούν άλλο ένα χαρακτηριστικό στοιχείο που παραπέμπει στο 2CV, ενώ, τέλος, ομοιότητα υπάρχει και στην οροφή, η οποία είναι υφασμάτινη και ανοίγει μέχρι χαμηλά στο χώρο των αποσκευών.
Πέρα από τα κοινά χαρακτηριστικά όμως, το REVOLTE εκφράζει στο μπροστινό μέρος ένα πολύ επιθετικό ύφος, με την οβάλ μάσκα και τα εντυπωσιακά και ξεχωριστά φωτιστικά σώματα να κεντρίζουν
το ενδιαφέρον. Και στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα προσδίδουν κύρος στο σύνολο, ενώ άλλο χαρακτηριστικό της σχεδίασής του αποτελούν οι 4 πόρτες που ανοίγουν αντικριστά.
Υβριδικό με πρωτοποριακή τεχνολογία
Το πρωτότυπο REVOLTE είναι αυτοκίνητο που κάνει χρήση των τελευταίων τεχνολογιών για την εξοικονόμηση καυσίμου και την επίτευξη χαμηλών ρύπων CO2.
Για την κίνησή του διαθέτει ένα μικρού κυβισμού κινητήρα, που συνδυάζει ηλεκτρικό μοτέρ με δυνατότητα αποκλειστικής λειτουργίας του ως ηλεκτρικό.
Οι μπαταρίες του συστήματος βρίσκονται στο πίσω μέρος, ενώ για τη λειτουργία των περιφερειακών του συστημάτων (όταν είναι σταματημένο) φροντίζει
ο φωτοβολταϊκός συλλέκτης στο εμπρός καπό, έτσι ώστε να μην καταναλώνεται ενέργεια από τις μπαταρίες.
Ο μοντέρνος χαρακτήρας του REVOLTE και το "σήμα κατατεθέν"-σχήμα του παραπέμπουν στο 2CV.
Διαστάσεις
Μήκος
3.680 χλστ.
Πλάτος
1.730 χλστ.
Ύψος
1.350 χλστ.
Φουτουριστικό τριθέσιο εσωτερικό
Το εσωτερικό του πρωτότυπου REVOLTE είναι φουτουριστικό σχεδιαστικά. Το στοιχείο που κερδίζει τις εντυπώσεις εκεί είναι οι χρωματικοί συνδυασμοί σε όλες τις επιφάνειες, με αναφορά στο παρελθόν να προκαλούν τα αλουμινένια μέρη του στο εσωτερικό των θυρών, που είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος. Το τιμόνι έχει και εκείνο ξεχωριστή σχεδίαση εντείνοντας το μοναδικό χαρακτήρα του μοντέλου, ενώ, τέλος, και πάλι στην πρωτότυπη μορφή, το εσωτερικό του δύναται να φιλοξενήσει 3 επιβάτες. Ο οδηγός κάθεται μπροστά, ενώ άλλοι δύο μπορούν να εισχωρήσουν στο πίσω ενιαίο κάθισμα, με την πρόσβαση να είναι εύκολη μέσω των αντίθετα ανοιγόμενων θυρών.