Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/11/2009
TEST
Έχει τον πρώτο λόγο…
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 65852 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/11/2009
Πολύ καλή ποιότητα και εργονομία
Αρκετά ποιοτικό παρουσιάζεται το εσωτερικό της X1, ικανοποιώντας παράλληλα σε σχεδίαση και εργονομία.
Το εσωτερικό της νέας X1 διαθέτει πολύ καλή ποιότητα, ενώ παράλληλα, όπως συμβαίνει σε όλες τις BMW, "αγκαλιάζει" τον οδηγό, δημιουργώντας έτσι μια πολύ οικεία αίσθηση. Σχεδιαστικά, η εικόνα δείχνει ως μια εξέλιξη του εσωτερικού της Σειρά 1, με τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα να αποκαλύπτεται από την ελαφρά στραμμένη προς τον οδηγό κεντρική κονσόλα, το ψηλό κεντρικό τούνελ και το μικρό σε μέγεθος τιμόνι. Στο υπόλοιπο ταμπλό δεσπόζει η κεντρική οθόνη, ενώ ο πίνακας οργάνων έχει μικρό μέγεθος και θυμίζει αυτόν της Σειρά 3.
Η θέση οδήγησης της X1 είναι πολύ καλή, λόγω των πλήρων ρυθμίσεων καθίσματος και τιμονιού. Παράλληλα ο οδηγός κάθεται σχετικά ψηλά, έχοντας πολύ καλή επόπτευση του γύρω χώρου.
Περνώντας στον ποιοτικό τομέα, η απουσία αφρώδους υλικού στο μεγαλύτερο τμήμα του εσωτερικού (μαλακό υλικό υπάρχει μόνο στο άνω τμήμα του ταμπλό και σε τμήμα των επενδύσεων των θυρών), όπως επίσης και κάποια σκληρά πλαστικά που δείχνουν κάπως φθηνά (π.χ. αυτό του πίνακα οργάνων) στερούν πόντους από το να χαρακτηριστεί το τελικό αποτέλεσμα "πολυτελές". Από την άλλη όμως, η στιβαρή συναρμογή και το πολύ προσεγμένο φινίρισμα αυξάνουν τη συνολική αίσθηση ποιότητας, η οποία τελικά κρίνεται πολύ καλή. Σε επίπεδο εργονομίας, όλοι οι διακόπτες είναι τοποθετημένοι στα σωστά σημεία και μόνο η χρήση του προαιρετικού iDrive απαιτεί λίγη εξοικείωση. Τα καθίσματα προσφέρουν πολύ καλή πλευρική στήριξη και επιδέχονται πληθώρας ρυθμίσεων, ενώ σε συνάρτηση με τις δύο ρυθμίσεις του τιμονιού, επιτρέπουν την εύκολη εύρεση της επιθυμητής θέσης οδήγησης. Παράλληλα είναι σχετικά ψηλά τοποθετημένα, προσφέροντας έτσι άπλετη ορατότητα.


Εξελιγμένη γενιά iDrive
Την πλέον εξελιγμένη εκδοχή του προαιρετικού συστήματος ελέγχου iDrive συναντούμε στο εσωτερικό της X1. Εδώ λοιπόν έχουμε να κάνουμε με ένα νέο πιεζο-περιστροφικό χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα, το οποίο προσφέρει περισσότερη ευκολία στους χειρισμούς, ενώ διαθέτει και νέο software για ευκολότερη πλοήγηση σε όλα τα συστήματα του οχήματος (ηχοσύστημα, navigator, trip computer κ.ο.κ.).
Στα πλαϊνά των θυρών οι θήκες είναι μεγαλύτερες και πιο πρακτικές από κάθε άλλη φορά.
Η πιο πρακτική BMW
Στο εσωτερικό της BMW X1 οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι περισσότερες από ποτέ, τονίζοντας την πρακτικότητα του αυτοκινήτου. Έτσι λοιπόν, οι εμπρός επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους δύο ποτηροθήκες, θήκες στο εσωτερικό των θυρών που χωρούν μέχρι και ένα μπουκάλι νερό, αλλά και μια μικρή εσοχή στην κεντρική κονσόλα. Παράλληλα η πρακτικότητα ενισχύεται και από το αναδιπλούμενο σε τρία τμήματα πίσω κάθισμα, αλλά και από το πάνελ θηκών, που βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών.

 
 Νέα BMW X1 xDrive 28i
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Εκτός δρόμου
Κινητήρας - Κιβώτιο
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία
Συμπέρασμα