Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/11/2009
TEST
Έχει τον πρώτο λόγο…
Εκτός δρόμου
Διαβάστηκε από 65852 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/11/2009
Η σφιχτή ανάρτηση περιορίζει την άνεση στο χώμα, ωστόσο η Χ1 μπορεί να κινηθεί σε διαδρομές με πατημένο χώμα.
Αφήνοντας την άσφαλτο, η Χ1 αποδεικνύεται ικανή μόνο για διαδρομές με πατημένο χώμα. Και αυτό συμβαίνει λόγω κυρίως του ασφάλτινου set-up της ανάρτησης, των τροχών 18 ιντσών, αλλά και των μικρών γωνιών προσέγγισης (18 μοίρες) και ράμπας (16,8 μοίρες). Παράλληλα, λείπει οποιοδήποτε σύστημα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων ή κλειδώματος της τετρακίνησης. Υπάρχουν πάντως και κάποια στοιχεία, που θα βοηθήσουν τον οδηγό στις "light" εκτός δρόμου εξορμήσεις, όπως η καλή απόσταση από το έδαφος των 194 χιλιοστών, η πολύ καλή λειτουργία της τετρακίνησης xDrive, αλλά και ο ισχυρός 6κύλινδρος κινητήρας. Επιπλέον, η X1 περιλαμβάνει στάνταρ και το σύστημα υποβοήθησης ελέγχου σε κατωφέρεια Hill Descent.
Τετρακίνηση xDrive
Το αυτόματο σύστημα τετρακίνησης xDrive της X1 το γνωρίζουμε από τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW. Το σύστημα αυτό αρχικά μοιράζει τη διαθέσιμη ροπή σε ποσοστό 40:60 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, ανάλογα όμως με τις συνθήκες, το ποσοστό αυτό μεταβάλλεται συνεχώς και σε συνεργασία με το DSC (σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας) διατηρεί την πρόσφυση του οχήματος, εξαλείφοντας την υποστροφή ή την υπερστροφή.
Αναρτήσεις - φρένα 
Ανάρτηση
ΕμπρόςΓόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης
ΠίσωΔιπλά ψαλίδια με διαμήκεις βραχίονες
Σύστημα διεύθυνσηςΚρεμαγιέρα
ΥποβοήθησηΥδραυλική
Στροφές τιμονιού3,1
Φρένα
ΕμπρόςΑεριζόμενοι δίσκοι 348 χλστ.
ΠίσωΑεριζόμενοι δίσκοι 336 χλστ.
ESPΣτάνταρ
100-0 χλμ./ώρα (μ.)39,5
Διάσταση τροχού18 ιντσών
Τροχοί και ελαστικά
Ζάντες αλουμινίουΣτάνταρ
Διάσταση ελαστικών225/45
Τύπος ρεζέρβας-*
* ελαστικά run-flat

 
 Νέα BMW X1 xDrive 28i
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Εκτός δρόμου
Κινητήρας - Κιβώτιο
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία
Συμπέρασμα