Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/11/2009
TEST
The world is not enough* *(o κόσμος δεν είναι αρκετός)
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 31755 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/11/2009
Με περισσότερη ισχύ και χαμηλότερη κατανάλωση
Με αυτόματο - σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων 5 (μακριών) σχέσεων εφοδιάζεται, το οποίο διακρίνεται για την ομαλή του λειτουργία τόσο στην αυτόματη, όσο και στη χειροκίνητη επιλογή.
Το Dual VVT-i V6 μηχανικό σύνολο των 4,0 λτ. προέρχεται από το προγενέστερο Land Cruiser, ωστόσο έχει δεχτεί πολλές βελτιώσεις, που έχουν ως αποτέλεσμα την υψηλότερη απόδοση και τη χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2. Πιο συγκεκριμένα, η ισχύς του έχει αυξηθεί κατά 33 ίππους και η ροπή κατά 7 Nm, ενώ στα 0-100 χλμ./ώρα και στα 60-100 χλμ./ώρα με kickdown είναι γρηγορότερο κατά 0,5 και 0,9 δλ. αντίστοιχα. Παράλληλα, σημαντικά βελτιωμένη είναι η κατανάλωση βενζίνης (10,8 λτ./100 χλμ., έναντι 12,4 λτ./100 χλμ. στο παλαιότερο μοντέλο), καθώς και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στο Euro 5 μοτέρ (256 γρ./χλμ. από 291 γρ./χλμ.). Επίσης εφοδιάζεται με νέο 5τάχυτο αυτόματο - σειριακό κιβώτιο (αντί 4τάχυτο στο προγενέστερο), το οποίο έχει ομαλή λειτουργία και ικανοποιητική αμεσότητα. Στην πράξη, το εν λόγω μηχανικό σύνολο επιταχύνει σε γοργούς ρυθμούς το βαρύ αμάξωμα των 2,2 τόνων και ανεβάζει με προθυμία στροφές σε κάθε βαθύ πάτημα του δεξιού πεντάλ. Επιπλέον, η απόδοσή του είναι γραμμική, με αρκετή ροπή από τις χαμηλές στροφές, ενώ ο θόρυβος που παράγει ακόμα και σε υψηλές στροφές δε θα ενοχλήσει τους επιβάτες.
Θόρυβος (db)
4η ταχ. 100 χλμ./ώρα69,2
5η ταχ. 100 χλμ./ώρα68,7
5η ταχ. 120 χλμ./ώρα71,3
5η ταχ. 140 χλμ./ώρα73,8
Ρελαντί45,9
Μέσος όρος65,78

 
 Νέο Toyota Land Cruiser 150 4,0 V6 5d 7-Seater
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Εκτός δρόμου
Συστήματα 4κίνησης
Παθητική ασφάλεια
Εξοπλισμός - Τιμή - Τεχνικά χαρακτηριστικά - Βαθμολογία