Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/11/2009
TEST
The world is not enough* *(o κόσμος δεν είναι αρκετός)
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 31755 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/11/2009
Στόχος του η παροχή υψηλών ανέσεων
Η άνεση που προσφέρει στο δρόμο είναι υψηλού επιπέδου και η σταθερότητά του είναι καλή, όμως οδηγικά υπολείπεται του ανταγωνισμού, δείχνοντας το βάρος και τον όγκο του σε πιο γρήγορους ρυθμούς.
Βελτιωμένο παρουσιάζεται σε οδική συμπεριφορά και οδηγικά χαρακτηριστικά το καινούργιο Land Cruiser, χωρίς και πάλι οι ασφαλτοστρωμένοι δρόμοι να αποτελούν το κύριο πεδίο "δράσης" του, αφού πρόκειται για ένα σκληροτράχηλο 4x4 με πολυτελή χαρακτηριστικά. Κατά την οδήγηση τα πρώτα στοιχεία που εντυπωσιάζουν είναι η απουσία θορύβων κύλισης και η ισοπεδωτική του ανάρτηση, αφού ακόμα και τις έντονες ανωμαλίες των δρόμων τις διαπερνά δίχως να ενοχλεί με χτυπήματα και λοιπές ανεπιθύμητες "παρενέργειες". Επίσης, η σταθερότητα που επιδεικνύει στις ευθείες σε υψηλές ταχύτητες είναι καλή, αν και ο ηλεκτρονικός κόφτης στα 190 χλμ./ώρα (στο κοντέρ) θέτει τα όρια, υπενθυμίζοντας στον οδηγό ότι δεν είναι ένα όχημα υψηλών επιδόσεων. Με ασφάλεια θα κινηθεί και σε διαδρομές με στροφές, όπου οι κλίσεις του αμαξώματος έχουν μειωθεί χάρη στην ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση (Kinetic Dynamic Suspension System). Όμως, δεν παύουν να γίνονται αισθητές ειδικά σε πιο πιεσμένους ρυθμούς, οι οποίοι δεν αρμόζουν στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου, καθώς κάνει αισθητό τον όγκο και το βάρος του. Επιπλέον, το τιμόνι είναι ελαφρύ και με αποστειρωμένη αίσθηση, ενώ τα φρένα απλά ικανοποιούν σε αποτελεσματικότητα (100-0 χλμ./ώρα σε 44,4 μ.). Ωστόσο, τα συστήματα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς "συγκρατούν" το αμάξωμα από τις όποιες πιθανές τάσεις αποσταθεροποίησης, που θα εκδηλωθούν σε πιο "σφιχτές" διαδρομές και σε σβέλτους ρυθμούς, για τους οποίους άλλωστε δεν προορίζεται.
Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια μπροστά και άκαμπτο άξονα πίσω με 4 σημεία στήριξης. Παράλληλα, οι πιο πλούσιες εκδόσεις εφοδιάζονται με ρυθμιζόμενη ανάρτηση τριών επιπέδων (Normal, Comfort και Sport) και αερανάρτηση στον πίσω άξονα.
Το νέο Land Cruiser βασίζεται σε ενισχυμένο πλαίσιο τύπου σκάλας, στο οποίο "στηρίζονται" το αμάξωμα, οι αναρτήσεις και ο κινητήρας. Η σύνδεση μεταξύ πλαισίου και αμαξώματος γίνεται μέσω ελαστικών αποσβεστήρων, που μειώνουν τους όποιους κραδασμούς προκαλούνται κατά την κίνηση.

 
 Νέο Toyota Land Cruiser 150 4,0 V6 5d 7-Seater
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Εκτός δρόμου
Συστήματα 4κίνησης
Παθητική ασφάλεια
Εξοπλισμός - Τιμή - Τεχνικά χαρακτηριστικά - Βαθμολογία