Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/11/2009
Test mtx
Παγκόσμια κληρονομιά!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 18962 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/11/2009
Άνετο και με σπορτίφ γονίδια
Το Legacy εξασφαλίζει ουδετερότητα στις στροφές και σχετικά μικρές κλίσεις από το αμάξωμα, χωρίς παράλληλα να χάνει τον άνετο χαρακτήρα του.
Το Legacy έχει στα γονίδιά του τη σπορ κληρονομιά της Subaru και αυτό φαίνεται και στο δρόμο. Παρ’ ότι η ρύθμιση της ανάρτησης δεν είναι τόσο σφιχτή, ώστε να περιορίζει την άνεση κρατώντας την τελικά σε πολύ καλά επίπεδα, σε μια πιο απαιτητική διαδρομή οι κλίσεις από το αμάξωμα είναι μικρότερες από όσο περιμένει κανείς. Παράλληλα, η πολύ καλή λειτουργία της τετρακίνησης δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να στρίψει με ασφάλεια, κρατώντας ψηλά τα χιλιόμετρα στο κοντέρ, αφού η υποστροφή θα εμφανιστεί μόνο εφ’ όσον απενεργοποιηθεί το ESP και πάντα σε οριακές καταστάσεις. Χαρακτηριστικό της πολύ καλής λειτουργίας της τετρακίνησης αποτελεί και το γεγονός, ότι εξουδετερώνεται πλήρως και τυχόν υπερστροφή, ακόμη και όταν ο οδηγός προσπαθήσει να την προκαλέσει. Στην ευθεία τώρα, το Legacy διακρίνεται για τη σταθερότητα και παράλληλα την άνεση που προσφέρει, με την ποιότητα κύλισης να βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Το τιμόνι, τέλος, με ηλεκτρική υποβοήθηση είναι αρκετά άμεσο, όμως συνολικά στερείται αίσθησης και εδώ θα θέλαμε ένα λίγο πιο "βαρύ" σύστημα διεύθυνσης. Τα φρένα έχουν καλή αίσθηση και ικανοποιούν σε αποτελεσματικότητα.
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι - Ελαστικά
Εμπρός ανάρτησηΑνεξάρτητη, γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτησηΑνεξάρτητη, γόνατα με διπλούς εγκάρσιους βραχίονες
Εμπρός φρέναΑεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρέναΔίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.)40,6
Υποβοήθηση τιμονιούΗλεκτρική
Στροφές τιμονιού3,0
Διάσταση ελαστικών205/60 R16

 
 Νέο Subaru Legacy 2,0 4d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Τετρακίνηση
Κινητήρας - Κιβώτιο
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία