Test

TEST
Smooth Criminal!
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 29975 αναγνώστες
Ισορροπημένο και με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης
Η ανάρτηση του Seat Ibiza CUPRA έχει σφιχτή ρύθμιση, χωρίς όμως αυτό να συνεπάγεται ότι το αυτοκίνητο θα ενοχλήσει στο πέρασμα των ανωμαλιών.
Η ανάρτησή του Ibiza CUPRA, με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, έχει λάβει μια αρκετά σφιχτή ρύθμιση, ενώ παράλληλα οι τεχνικοί της Seat χαμήλωσαν το αυτοκίνητο κατά 10 χλστ. σε σχέση με τις Sport εκδόσεις του Ibiza. Ταυτόχρονα προστέθηκε το ηλεκτρονικό σύστημα XDS, το οποίο προσομοιώνει τη λειτουργία ενός μπλοκέ διαφορικού στους εμπρός, κινητήριους τροχούς. Αποτέλεσμα αυτών των αλλαγών είναι το Ibiza CUPRA να προσφέρει μια σπορτίφ οδική συμπεριφορά, η οποία μεταφράζεται σε υψηλή σταθερότητα στην ευθεία, αλλά και σε ουδετερότητα στις αντιδράσεις σε μια διαδρομή με στροφές. Εκεί, ακόμη και όταν οι εμπρός τροχοί αρχίζουν να χάνουν την πρόσφυσή τους, το XDS επαναφέρει το όχημα σε κλάσματα δευτερολέπτου στην τροχιά, φρενάροντας ομαλά τον τροχό με τη λιγότερη πρόσφυση. Έτσι, δύσκολα το Ibiza CUPRA θα εμφανίσει υποστροφή, ενώ αντίστοιχα και η υπερστροφή δύσκολα θα προκληθεί -ακόμη και σε γλιστερό δρόμο. Το τιμόνι, από την πλευρά του, έχει το σωστό βάρος, χωρίς όμως να αποφεύγεται μια τεχνητή αίσθηση, ενώ, τέλος, τα ενισχυμένα φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός 288 χλστ./δίσκοι πίσω 232 χλστ.) έχουν καλή αποτελεσματικότητα.
Το νέο Ibiza CUPRA σε σχέση με το προηγούμενο…
έχει την ίδια ονομαστική απόδοση των 180 ίππων
είναι πιο αργό κατά 0,2 δλ. στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα
απαιτεί 1,1 μέτρα περισσότερα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα
προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου κατά 1,5 λτ./100 χλμ.

 
 Seat Ibiza SportCoupe 1,4 TSI CUPRA DSG
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας - Κιβώτιο
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία