Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/12/2009
TEST
Nissan X-Trail 2,0 Diesel (173 PS)
(X)tra Ροπή
Διαβάστηκε από 20942 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/12/2009
Από τα πρώτα στοιχεία που θα λάβει θετικά ο οδηγός του X-Trail στο δρόμο, είναι η προσφερόμενη άνεση
Το X-Trail με το 2λιτρο ντίζελ μηχανικό σύνολο των 173 ίππων αποκτά περισσότερο ενδιαφέρον λόγω των πολύ καλών επιδόσεων και της άφθονης ροπής που διαθέτει, αν και η αυξημένη του τιμή και οι περιορισμοί στην Ελλάδα για τα πετρελαιοκίνητα δεν το ευνοούν.
Tο εκτός δρόμου αυτοκίνητο της Nissan, το X-Trail, εκτός από το 2λιτρο κινητήρα βενζίνης των 141 ίππων, διατίθεται και με δύο ντίζελ 2,0 λτ., ονομαστικής απόδοσης 150 και 173 ίππων αντίστοιχα. Συγκριτικά με το μοτέρ βενζίνης, εκτός από την υψηλότερη απόδοση, εξίσου "ανεβασμένη" είναι και η τιμή τους, αφού στις ίδιες εκδόσεις κοστίζουν 4.100 και 6.400 ευρώ παραπάνω, ποσά που -αν μη τι άλλο- είναι αρκετά υπολογίσιμα και ίσως ανατρεπτικά, συν το ότι δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

 
 Nissan X-Trail 2,0 Diesel (173 PS)
Στο δρόμο
Εσωτερικό
Κινητήρας
Σύστημα 4κίνησης
Εξοπλισμός - Τιμή - Τεχνικά χαρακτηριστικά - Βαθμολογία