Διαβάστηκε από 15412αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/2/2010
Περισσότερο μια μικρή "7άρα", παρά μια μεγαλύτερη "3άρα", η νέα Σειρά 5 της BMW εγκαινιάζει μια
νέα εποχή για τη βαυαρική φίρμα. Μια εποχή όπου η άνεση και η υψηλή αίσθηση ποιότητας βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος, την ίδια ακριβώς στιγμή που η οδηγική ευχαρίστηση πρέπει -και τελικά μπορεί- να συνδυαστεί με τη φιλικότητα στο περιβάλλον.
Εδώ και δεκαετίες, η BMW Σειρά 5 αποτελεί έναν από τους πρωταγωνιστές της κατηγορίας των μεγάλων πολυτελών σεντάν και παράλληλα ένα από τα μοντέλα μέσω των οποίων η βαυαρική φίρμα επιχειρεί να εκφράσει την κατασκευαστική της υπεροχή έναντι των υπολοίπων. Μπαίνοντας λοιπόν στην 6η γενιά του μοντέλου, η BMW θέλει να τονίσει περισσότερο από ποτέ όχι μόνο τα γνωστά πλεονεκτήματα της οδηγικής ευχαρίστησης και του εν γένει δυναμισμού της "5άρας", αλλά και, κυρίως, αυτά της άνεσης, της ποιότητας και της οικολογικής συνείδησης, ώστε να φέρει τελικά την πιο ολοκληρωμένη Σειρά 5 όλων των εποχών.
Η πιο κομψή "5άρα"
Η αισθητική της νέας BMW Σειρά 5 ακολουθεί διαφορετικά σχεδιαστικά μοτίβα από αυτή της υπάρχουσας γενιάς του μοντέλου. Πλέον, η BMW επενδύει σε περισσότερες καμπύλες και πιο απαλές γραμμές, ενώ παράλληλα δανείζεται ολόκληρα τμήματα του αμαξώματος από την 7άρα. Ειδικότερα, στο εμπρόσθιο τμήμα συναντούμε μια περισσότερο "γλυπτή" σχεδίαση, που προσδίδει ένα διακριτικό δυναμισμό, ενώ στο πίσω μέρος η κλίση του παρμπρίζ είναι αρκετά έντονη, παραπέμποντας άμεσα σε τετράθυρο κουπέ. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό στοιχείο της παρουσίας της νέας BMW Σειρά 5 αποτελούν οι σημαντικά αυξημένες διαστάσεις της, αφού το μήκος έχει φτάσει σχεδόν στα 4,9 μέτρα (+6 εκατ.) και το πλάτος στα 1,86 μ. (+14 χλστ.). Σε κάθε περίπτωση όμως, οι χυτές γραμμές του αμαξώματος και το σχετικά χαμηλό ύψος (1,464 μ.) δεν αφήνουν το τελικό αποτέλεσμα να χαρακτηριστεί "ογκώδες".
Η ιστορία της BMW Σειρά 5:
38 χρόνια πορείας…
To 1972 η BMW παρουσίασε την πρώτη γενιά της Σειρά 5 ως αντικαταστάτη της σειράς "New Range" της BMW (BMW 1500, 1800 και 2000). Αρχικά υπήρχαν εκδόσεις 520 και 520i με 115 και 130 ίππους, ενώ ακολούθησαν μεταξύ άλλων η 6κύλινδρη 525 (145 PS) και το 1980 η M535i των 218 ίππων. Το 1981 είχαμε τη δεύτερη γενιά BMW Σειρά 5, με μια πλούσια γκάμα μοτέρ από 90 έως 184 ίππων. Το 1985 μάλιστα λανσαρίστηκε η πρώτη M5, με 286 ίππους. Τρία χρόνια αργότερα, το 1988, ακολούθησε η τρίτη γενιά της "5άρας" με εξακύλινδρους κινητήρες, απόδοσης από 115 έως 211 ίππων, ενώ η κορυφαία M5 απέδιδε 315 ίππους και -από το 1992- 340 ίππους. Η τέταρτη γενιά της BMW Σειρά 5 ακολούθησε το 1995 με κινητήρες αρχικά από 150 έως 193 ίππων και ένα χρόνο αργότερα, είχαμε την τρίτη γενιά της M5 (400 ίππων). Τέλος, η 5η γενιά Σειρά 5 παρουσιάστηκε το 2003 με κινητήρες έως 507 ίππων, ενώ το 2007 λανσαρίστηκε η ανανεωμένη εκδοχή.
Με μια ματιά
• Η 6η γενιά BMW Σειρά 5
• Μεγαλύτερη σε διαστάσεις
• Ακόμη πιο πολυτελής
• Με βενζινοκινητήρες από 204 έως 407 ίππων
• Στη χώρα μας το Μάρτιο
iΝFO
Σύμφωνα με στελέχη της ελληνικής αντιπροσωπείας, οι τιμές της νέας BMW Σειρά 5 θα βρίσκονται περίπου στα ίδια επίπεδα με αυτές του σημερινού μοντέλου.