ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/2/2010
Πρώτη επαφή
Η Σειρά των δυνατών!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 15418 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/2/2010
Κορυφαία πρόσφυση - Πολύ καλή ποιότητα κύλισης και άνεση
Στο δρόμο, η νέα BMW Σειρά 5 διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα κύλισης, την πολύ καλή άνεση αλλά και την υψηλή ενεργητική ασφάλεια, που εξασφαλίζει εκτός των άλλων η παρουσία της προαιρετικής τετραδιεύθυνσης Integral Active Steering.
Η νέα γενιά της BMW Σειρά 5 βασίζεται σε μια πιο "κοντή" εκδοχή της πλατφόρμας της BMW Σειρά 7, ενώ παράλληλα το νέο μοντέλο είναι γεμάτο τεχνολογίες, που προάγουν την οδηγική εμπειρία προς το πιο ασφαλές. Ξεκινώντας από την ανάρτηση, αυτή είναι κατασκευασμένη κυρίως από αλουμίνιο, με διπλά ψαλίδια εμπρός και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων (Integral V) στο πίσω μέρος. Στον εξοπλισμό βρίσκουμε επίσης το Adaptive Drive, το οποίο περιλαμβάνει το Dynamic Damper Control (ενεργό έλεγχο των αμορτισέρ) και το Dynamic Drive (ενεργή διαχείριση των αντιστρεπτικών) για την εξάλειψη, ουσιαστικά, των κλίσεων του αμαξώματος.
Δανειζόμενη από τη Σειρά 7, η ανάρτηση της νέας BMW Σειρά 5 φέρει διπλά ψαλίδια εμπρός και νέο σύστημα πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους (Integral V).
Η ρύθμιση της σκληρότητας των αναρτήσεων περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Dynamic Drive Control και επηρεάζει τη σκληρότητα του τιμονιού (ηλεκτρικό), την απόκριση στο γκάζι, τα σημεία αλλαγής ταχυτήτων του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, αλλά και την επέμβαση του DSC και του DTC σε 4 επιλογές (Sport +, Sport, Normal, Comfort). Ωστόσο, αυτό που κάνει την πραγματική διαφορά στην κατηγορία, είναι η ενεργητική τετραδιεύθυνση Integral Active Steering, σύστημα που εφαρμόστηκε και στη νέα 7άρα. Αξίζει επίσης να σημειωθεί, ότι η νέα 5άρα της BMW είναι από τα λίγα μοντέλα με απενεργοποιούμενο σύστημα ευστάθειας. Για το αν η νέα 5άρα είναι σπορ, πρέπει να ανατρέξουμε στα τεχνικά χαρακτηριστικά της. Καταρχήν να επισημάνουμε, ότι όλα "δουλεύουν ρολόι", ανεβάζοντας απροσδόκητα ψηλά, για πισωκίνητο αυτοκίνητο, τα επίπεδα πρόσφυσης, ακόμα και σε γλιστερό οδόστρωμα. Κατόπιν να χειροκροτήσουμε την τέλεια θέση οδήγησης, που, σε συνδυασμό με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και το γενικότερο σετάρισμα του αυτοκινήτου, καθιστά απολύτως ξεκούραστη την οδηγική εμπειρία. Ωστόσο, η νέα σειρά 5 της BWM δύσκολα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί "σπορ". Όχι γιατί δεν είναι η πιο σφριγηλή υλοποίηση της κατηγορίας της, αλλά γιατί δε θέλει να παίξει πια αυτό το ρόλο! Το τιμόνι έχει χάσει τη ζωντάνια του και το interaction με τον οδηγό, ειδικά στη θέση γύρω από την ευθεία. Βέβαια, η ποιότητα κύλισης από την πλευρά της είναι εξαιρετική, ενώ σε καμία ρύθμιση της ανάρτησης δε θα γίνουν συμβιβασμοί στην άνεση.
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι
Μοντέλο523i528i535i550i
Εμπρός ανάρτηση Ανεξάρτητη, διπλών ψαλιδιών με αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτησηΠολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική (προαιρετικά τετραδιεύθυνση)
Εμπρός φρέναΑεριζ. Δίσκοι 330 χλστ.Αεριζ. Δίσκοι 348 χλστΑεριζ. Δίσκοι 374 χλ
Πίσω φρένα Αεριζ. Δίσκοι 330 χλστ. Αεριζ. Δίσκοι 345 χλστ.
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρομηχανική

 
 Νέα BMW Σειρά 5
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες - Κιβώτια
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Τεχνολογικά στοιχεία που ξεχωρίζουν
Τεχνικά χαρακτηριστικά βενζινοκινητήρων