Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/2/2010
TEST
Βελτίωση στα σημεία
Κινητήρας - Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 26155 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/2/2010
Παραμένει ίδιος ο 2λιτρος των 150 ίππων
Γνώριμος είναι και ο κινητήρας του ανανεωμένου CR-V, χωρητικότητας 1.997 κ.εκ., ο οποίος διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (i-VTEC) και αποδίδει 150 ίππους και 192 Nm ροπής, πληρώντας τις προδιαγραφές Euro 5. Στην πράξη το 2λιτρο μοτέρ συνεχίζει να παρουσιάζει μια αρκετά πολιτισμένη λειτουργία σε όλα το φάσμα των στροφών, ενώ ικανοποιητική είναι η ελαστικότητά του και στις χαμηλές στροφές. Θετικά σχόλια συνεχίζει να αποσπά και το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, που ικανοποιεί με την κλιμάκωση και την αίσθησή του. Οι επιδόσεις του κινητήρα των 2,0 λτ. παραμένουν πολύ καλές για τα δεδομένα της κατηγορίας, παρουσιάζοντας όμως κάπως αυξημένο θόρυβο στις υψηλές στροφές. Ο πετρελαιοκινητήρας i-DTEC των 2,2 λτ. που εφοδιάζει το ιαπωνικό SUV, προσφέρει 10 παραπάνω ίππους από το προγενέστερο μηχανικό σύνολο, αυξάνοντας την ιπποδύναμη στους 150 ίππους και τη ροπή στα 350 Nm. Tέλος, το μηχανικό σύνολο πετρελαίου (καθώς και ο βενζινοκινητήρας) συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων -εκτός του χειροκίνητου 6 ταχυτήτων- ίδιο με του Accord, έχοντας υποστεί τις κατάλληλες τροποποιήσεις.

 
 Ανανεωμένο Honda CR-V
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας - Επιδόσεις
Οδική συμπεριφορά
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Βαθμολογία