Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/2/2010
TEST
Βελτίωση στα σημεία
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 26155 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/2/2010
Διατηρεί τον ασφάλτινο χαρακτήρα
Κερδίζει την εμπιστοσύνη του οδηγού το ανανεωμένο Honda CR-V στις εντός δρόμου διαδρομές, αφού οι κλίσεις στις στροφές είναι αρκετά περιορισμένες, ενώ το πολύ καλό σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης ικανοποιεί σε κάθε περίπτωση. Τα οποιαδήποτε φαινόμενα υποστροφής υπό πίεση ελέγχονται εύκολα, ενώ στον αυτοκινητόδρομο το αυτοκίνητο εξασφαλίζει ένα άνετο ταξίδι. Στα εκτός δρόμου τμήματα το CR-V δε θα πει εύκολα "όχι", χωρίς ωστόσο να αποκρύπτει τον ασφάλτινο χαρακτήρα του. Το σχετικά χαμηλό ύψος του (185 χλστ.) από το έδαφος, η μη ύπαρξη κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού της αυτόματης τετρακίνησης, αλλά τα ασφάλτινα ελαστικά συμβάλλουν περισσότερο στην κίνηση σε πατημένο χώμα και όχι στην προσπέλαση κακοτράχαλων εδαφών. Ωστόσο, σε πατημένο χώμα και με το ESP (VSA για τη Honda) απενεργοποιημένο, το CR-V αποδεικνύεται ιδιαίτερα διασκεδαστικό, χωρίς να προβληματίζει τους επιβάτες με αναπηδήσεις και θόρυβο στις εγκάρσιες ανωμαλίες, με κάποια φαινόμενα σπιναρίσματος των τροχών να κάνουν προοδευτικά την εμφάνισή τους.
Εύκολα και διασκεδαστικά θα κινηθεί το CR-V σε πατημένο χώμα και σε λασπώδη εδάφη( χωρίς υπερβολές όμως), όμως η απουσία κλειδώματος της αυτόματης τετρακίνησης, το χαμηλό ύψος του αμαξώματος και τα ελαστικά ενισχύουν τον ασφάλτινο χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

 
 Ανανεωμένο Honda CR-V
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας - Επιδόσεις
Οδική συμπεριφορά
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Βαθμολογία