ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/5/2010
Πρώτη επαφή
Στα βήματα του μεγάλου αδερφού
Κινητήρας-Κιβώτιο
Διαβάστηκε από 9965 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/5/2010
Κινητήρας διαμάντι
Ο κινητήρας του Polo GTI είναι γνώριμος από το Seat Ibiza Cupra. Ακούει στο γνωστό κωδικό 1,4 TSI, που με τη διπλή υπετροφοδότηση αποδίδει 180 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής από τις 2.000 έως τις 4.500 σ.α.λ. Χαρακτηριστικό του είναι η γραμμικότητα και η λειτουργία χωρίς εξάρσεις, καθώς και τα υψηλά αποθέματα ροπής από τις χαμηλές στροφές. Μάλιστα αυτό που "φτιάχνει" ακόμη περισσότερο τον οδηγό, είναι ο μπάσος ήχος του (από τις χαμηλές στροφές), ο οποίος είναι προϊόν όχι του συστήματος εξαγωγής, αλλά του ίδιου του κινητήρα, ενώ ταιριάζει με το χαρακτήρα του μοντέλου χωρίς να είναι ενοχλητικός. Όσον αφορά στο κιβώτιο, το Polo GTI διατίθεται αποκλειστικά με το 7άρι DSG. Το κορυφαίο αυτό κιβώτιο κάνει ταχύτατες αλλαγές, όμως στη χειροκίνητη λειτουργία διακρίναμε μια μικρή καθυστέρηση κατά την αλλαγή των σχέσεων. Τo όφελος βέβαια της χρήσης του DSG είναι πως το νέο Polo GTI είναι πιο οικονομικό κατά 25% σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση. Στον τομέα των επιδόσεων, 6,9 δλ. απαιτούνται για τα 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική ταχύτητα σταματά στα 229 χλμ./ώρα για το αμάξωμα των 1.194 κιλών. Την ίδια στιγμή η τιμή της μέσης κατανάλωσης είναι μόλις στα 5,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 139 γρ./χιλιόμετρο.
Με διπλή υπερτροφοδότηση η ιπποδύναμη του 1,4 TSI ανέρχεται στους 180 ονομαστικούς ίππους και ευθύνεται για τις εκρηκτικές επιδόσεις του μοντέλου.

Ομαλή και γρήγορη είναι η λειτουργία του DSG των 7 σχέσεων. Επιπλέον συμβάλλει αισθητά στη μείωση της κατανάλωσης.

 
 Νέο VW Polo GTI
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας-Κιβώτιο
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά