Διαβάστηκε από 9962αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/5/2010
Σπορτίφ, αλλά όχι «ενοχλητικό»
Στο δρόμο το Polo GTI συνδυάζει την άνεση με τα σπορ χαρακτηριστικά, αφού αφενός η ανάρτηση απορροφά σε μεγάλο βαθμό τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, αφετέρου τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα και οι πλευρικές κλίσεις περιορισμένες.
Στους γερμανικούς δρόμους που οδηγήσαμε το νέο Polo GTI, το αυτοκίνητο έδειξε ότι έχει πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και είναι ουδέτερο, αλλά όχι υποστροφικό. Ακόμη και το ESP σπάνια χρειάστηκε να μπει σε λειτουργία, ενώ είναι πολύ σταθερό στην ευθεία και κάπως πιο συντηρητικό από τον ανταγωνισμό του που ακούει στα: Peugeot 207 RC, Renault Clio RS, Mini Cooper S και Opel Corsa OPC. Το τιμόνι έχει σωστό βάρος τόσο στις χαμηλές, όσο και στις υψηλές ταχύτητες, καθώς και καλή πληροφόρηση, ενώ εξίσου καλή είναι και η αίσθηση. Η ανάρτηση συνδυάζει την άνεση με το σπορτίφ κράτημα. Έτσι το GTI σε καμία περίπτωση δεν είναι "κούτσουρο", με αποτέλεσμα να μην κουράζει μέσα στην πόλη και ταυτόχρονα να μην αφήνει το αμάξι να παίρνει κλίσεις. Οι αλλαγές που έχουν γίνει σε σχέση με τα υπόλοιπα Polo, είναι η χαμηλωμένη κατά 15 χλστ. ανάρτηση με πιο σφιχτά ελατήρια, τη στιγμή που το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που ονομάζεται XDS (υπάρχει και στο Golf GTI) δίνει και εδώ το παρόν.