Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/6/2010
TEST
Spark Attack!
Κινητήρας - Κιβώτιο
Διαβάστηκε από 36464 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/6/2010
Ικανός κινητήρας για σβελτάδα εντός και εκτός πόλεως
Με ονομαστική απόδοση 68 ίππων, ο 1.000άρης κινητήρας του Spark δείχνει πρόθυμος στο να ανεβάσει στροφές, προσφέροντας καλή οικονομία καυσίμου.
Για τη βασική έκδοση του Spark, η Chevrolet επέλεξε 4κύλινδρο 1.000άρι μοτέρ, σε αντίθεση με τη συνήθη πρακτική των 3κύλινδρων κινητήρων στην κατηγορία, ούτως ώστε να κερδίσει πέρα από τους τομείς της δύναμης και της απόδοσης, και σε αυτόν της πιο πολιτισμένης λειτουργίας. Στην πράξη, η απόφαση αυτή της Chevrolet δικαιώνεται, αφού το 1.000άρι Spark κάθε άλλο παρά "βασικό" μπορεί να χαρακτηριστεί, μιας και ο κινητήρας του παρουσιάζεται πολύ πρόθυμος και κυρίως ικανός για να κινήσει σε σχετικά σβέλτους ρυθμούς το αυτοκίνητο. Με ονομαστική απόδοση 68 ίππων, το μοτέρ αυτό βοηθά το Spark ώστε να φτάσει με ευκολία σε ταχύτητες κοντά στην τελική των 154 χλμ./ώρα. Από εκεί και πέρα και σε ό,τι αφορά στο κομμάτι της οικονομίας, ο κινητήρας των 1.000 κ.εκ. απαιτεί, σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, 5,1 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ., ένα λογικό νούμερο για την κατηγορία. Πλεονέκτημά του πάντως παραμένει η σχετικά χαμηλή ένταση του ήχου που φτάνει από αυτό στο εσωτερικό, όπως και -σε σχέση με τα 3κύλινδρα που αναφέραμε- οι σημαντικά μειωμένοι κραδασμοί από τη λειτουργία του. Το μηχανικό κιβώτιο, τέλος, των 5 σχέσεων έχει μακριά κλιμάκωση από την 3η σχέση και άνω, ενώ η αίσθηση από τον επιλογέα κρίνεται μέτρια.

 
 Chevrolet Spark 1,0
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Ευελιξία στην πόλη
Κινητήρας - Κιβώτιο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός- Τιμή