• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/7/2010
Πρώτη επαφή
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 51467 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/7/2010
Στις στροφές τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά ακόμα και στη δικίνητη επιλογή του συστήματος τετρακίνησης
Το πρώτο πράγμα που κάνει εντύπωση οδηγώντας το νέο ASX είναι ο φιλικός και πολιτισμένος χαρακτήρας του. Ο πετρελαιοκινητήρας είναι μια αποκάλυψη με τη δύναμη, αλλά κυρίως με τη ροπή, τον εξαιρετικά ομαλό τρόπο λειτουργίας και φυσικά την οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. Κρίμα που δεν μπορούν να τον αποκτήσουν οι Έλληνες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Το ηλεκτρικό τιμόνι έχει μεστή αίσθηση και μεγάλη ακρίβεια, ενώ θετικός κρίνεται και ο επιλογέας του 6τάχυτου κιβωτίου. Πολύ καλή και η θέση οδήγησης με μόνη μας ένσταση στην πλάτη του καθίσματος που δεν είναι ανατομική και μας ενόχλησε κάπως στο μεγάλο ταξίδι. Από εκεί και πέρα, τα πάντα στην καμπίνα είναι ευχάριστα.
Το μοντέλο που οδηγήσαμε είχε και την μεγάλη οροφή Panorama, που διαθέτει και LED στους διαμήκεις διαδρόμους της, που το βράδυ δημιουργούν μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα. Το βράδυ εκτιμήσαμε και τα νέα φώτα Super HID, που διευρύνουν κατά 160 μοίρες το οπτικό πεδίο και δίνουν την αίσθηση ύπαρξης πλευρικών προβολέων!!!
Κατά τα άλλα, τα πάντα είναι γερά δεμένα μεταξύ τους, κανένας τριγμός, κανένας θόρυβος. Ακόμα και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι για όχημα με τέτοιο ύψος. Στις στροφές τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά ακόμα και στη δικίνητη επιλογή του συστήματος τετρακίνησης, αλλά οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων προκαλούν κάποιες κλίσεις, που όμως δεν προβληματίζουν. Η λειτουργία της τετρακίνησης (από το Outlander και σε ποσοστό μέχρι 50-50) στη θέση Auto είναι ταχύτατη και απόλυτα αποτελεσματική.
Οδηγήσαμε και στο χώμα παρότι τα αυτοκίνητα είχαν ασφάλτινα ελαστικά. Περάσαμε ακόμα και από κακοτράχαλα δρομάκια μέσα σε αποξηραμένους χείμαρρους, αλλά και μέσα από τον Σπερχιό ποταμό και δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα. Στα πιο δύσκολα κλειδώσαμε την τετρακίνηση (ποσοστό 60 εμπρός και 40 πίσω) και το μόνο που μας εμπόδισε ήταν το ψυχολογικό σχετικά μικρό ύψος της απόστασης από το έδαφος (170 χλστ.). Στη δικίνητη έκδοση η απόσταση είναι 195 χλστ. Η άνεση παραμένει πάντα το μεγάλο ατού του ASX, μαζί με την ευκολία οδήγησης και την ευελιξία του.

 
 Οδηγούμε το Mitsubishi ASX
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Εντυπωσιακός ο 1,8 DiD
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμές – Εξοπλισμός