Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/8/2010
TEST
VW Golf 1,2 TSI 3d
Μίνι Golf
Διαβάστηκε από 41014 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/8/2010
Με το νέο κινητήρα 1,2 TSI, η VW παίζει μια νέα παρτίδα Golf στο τερέν της μικρής κατανάλωσης και του περιορισμένου κόστους χρήσης, χωρίς να λησμονεί φυσικά τα μεγάλα… σαλόνια στην ποιότητα και στην ασφάλεια.
Βασικό όπλο στη φαρέτρα της VW για μείωση της κατανάλωσης και περιορισμό των εκπομπών CO2 είναι ο δημοφιλής πλέον κινητήρας TSI και μάλιστα σε διάφορες εκδοχές του. Η πιο πρόσφατη έχει χωρητικότητα 1,2 λίτρων και την γνωρίσαμε τόσο στο Polo, όσο και στα Skoda Yeti και Octavia. Σήμερα έρχεται η σειρά του Golf να δεχθεί αυτόν τον τούρμπο και άμεσου ψεκασμού κινητήρα με τους 105 ονομαστικούς ίππους, που φαντάζει ιδανικός για τις ιδιαίτερες ελληνικές συνθήκες φορολόγησης και συντήρησης ενός αυτοκινήτου. 
Η μοναδική οπτική διαφοροποίηση έχει να κάνει με την απουσία κόκκινου χρώματος στο I του λογότυπου TSI. 
Το καλό είναι πως στην πράξη ο κινητήρας ανταποκρίνεται απόλυτα στις απαιτήσεις του αμαξώματος των 1.233 κιλών, ενώ παράλληλα -στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε- προσφέρει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση στην κατηγορία των μικρομεσαίων και περιορισμένα ετήσια έξοδα (τέλη κυκλοφορίας 94 ευρώ). 
Η τιμή της νέας έκδοσης του Golf δεν είναι πάντως "ευκαιρία", αφού στη βασική έκδοση Trendline κοστίζει από 17.990 ευρώ (18.890 ευρώ η αντίστοιχη πεντάθυρη έκδοση). Με τις παραπάνω τσιμπημένες τιμές αποκτάτε τις παραδοσιακές αξίες του ονόματος Golf (χώροι, άνεση, ποιότητα κατασκευής, ασφάλεια και ικανοποιητικές επιδόσεις), όχι όμως και κάτι ιδιαίτερο σε εξοπλισμό, με εξαίρεση τον αερόσακο για τα γόνατα του οδηγού. Η πιο πλούσια έκδοση Generation κοστίζει 19.090 ευρώ (19.990 η πεντάθυρη), ενώ σε όλες τις περιπτώσεις προσφέρεται και το 7τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο DSG με κόστος 1.840 ευρώ.
Χαρακτηριστικό της οδικής συμπεριφοράς του Golf 1,2 TSI είναι η άνεση, η ποιότητα κύλισης, αλλά και η ομαλότητα των αντιδράσεών του σε δρόμους με στροφές.

Λεπτομέρειες
Η μοναδική οπτική διαφοροποίηση έχει να κάνει με την απουσία κόκκινου χρώματος στο I του λογότυπου TSI.

Πάντα διακριτικά δυναμικό το εμπρός μέρος με τα γνωστά φανάρια και τη σχετική μάσκα.

Απέναντι στην έκδοση 1,4 TSI 122 PS έχει:
23 λιγότερους δυναμομετρημένους ίππους
0,8 δλ. πιο αργό 0-100 χλμ./ώρα
0,6 δλ. πιο αργό 60-100 χλμ./ώρα με 4η και κατά 1,2 δλ. με 5η
0,6 δλ. πιο αργό 80-120 χλμ./ώρα με 5η και κατά 1,8 δλ. με 6η
0,8 λίτρα λιγότερα για κάθε 100 χλμ. απόστασης
18 γρ. CO2 λιγότερα ανά χλμ.
90 ευρώ λιγότερα τέλη κυκλοφορίας

 
 VW Golf 1,2 TSI 3d
Κινητήρας - Επιδόσεις
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία