Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/8/2010
TEST
Giulietta προκαλεί… Romeo
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 65171 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/8/2010
Κοντράρει 1,6 και 1,8 turbo
Ο MultiAir των 1,4 λτ. ισχύος 170 ίππων ξεπερνά σε επιδόσεις όλα τα μικρομεσαία μοντέλα με 1,4 λτ. υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα και συγκρίνεται σε νούμερα με τα 1,6 και 1,8 λτ. turbo, καθώς σε σχέση με αυτά έχει ανταγωνιστικό χρόνο στα 0-100 χλμ./ώρα και από τους γρηγορότερους στις ρεπρίζ. Η ισχύς παράλληλα αποδίδεται με γραμμικό τρόπο, όμως παρατηρείται υστέρηση κυρίως κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., με αποτέλεσμα ορισμένες φορές να ζορίζεται να επιταχύνει με 2α ταχύτητα κινούμενο σε σιγανούς ρυθμούς. Ωστόσο στο μεσαίο φάσμα στροφών κινεί γρήγορα το αμάξωμα των 1,4 τόνων, ανεξαρτήτως της επιλεγμένης σχέσης. Επίσης το 6άρι κιβώτιο με τη μακριά 6η ταχύτητα δε δημιουργεί κενά ισχύος και ο επιλογέας είναι ακριβής και σημαντικά βελτιωμένος συγκριτικά με των υπολοίπων Alfa Romeo. Τέλος, εφοδιάζεται και με σύστημα Start&Stop για περισσότερη οικονομία στη βενζίνη, αλλά η λειτουργία του έχει περιθώρια βελτίωσης.

 
 Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB 170 hp
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Στο δρόμο
Εσωτερικό
Χώροι
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία