Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/8/2010
TEST
Giulietta προκαλεί… Romeo
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 65171 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/8/2010
Με κορυφαία οδηγικά στοιχεία
Η σταθερότητα που παρουσιάζει και η πρόσφυση σε κάθε διαδρομή είναι ανωτέρου επιπέδου, όπως και η οδηγική αίσθηση ειδικά με την επιλογή Dynamic μέσω του D.N.A.
H Giulietta διατηρεί στο δρόμο τη σπορτίφ φιλοσοφία της Alfa Romeo, ενώ παράλληλα είναι πολιτισμένη, αφού είναι μεν σφιχτή αλλά όχι κουραστική (η ανάρτηση αντιδρά με ξερό τρόπο μόνο στις εγκάρσιες ανωμαλίες και στις βαθιές τομές), διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και χαμηλή ένταση θορύβου από τον κινητήρα σε ρυθμούς ταξιδιού. Το καινούριο δάπεδο προσφέρει επίσης σημαντικά καλύτερη ακαμψία και στιβαρότητα συγκριτικά π.χ. με την 147, ενώ οι αναρτήσεις με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και τύπου πολλαπλών συνδέσμων πίσω με την ονομασία "bi-link" κρατούν υποδειγματικά το αυτοκίνητο στο δρόμο. Γεγονός που αποδίδεται και στα πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης που εξασφαλίζει το ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2, αφού περιορίζει σημαντικά το στιγμιαίο σπινιάρισμα των κινητήριων τροχών και κατ´ επέκταση την υποστροφή. Σχεδόν ανύπαρκτη είναι και η υπερστροφή, ενώ ο οδηγός έχει ανά πάσα στιγμή τον έλεγχο της πορείας μέσω του γρήγορου, ακριβούς και με πολύ καλή πληροφόρηση τιμονιού, με τις μόλις 2,1 στροφές από άκρη σε άκρη. Πρόσθετα, με την επιλογή Dynamic μέσω του D.N.A το τιμόνι (το οποίο ωστόσο δεν "κόβει" στους επιτόπιους ελιγμούς) γίνεται πιο βαρύ και το γκάζι αποκτά αμεσότερη απόκριση, στοιχεία που με τη σειρά τους κάνουν πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά την Giulietta.

 
 Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB 170 hp
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Στο δρόμο
Εσωτερικό
Χώροι
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία