ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/9/2010
Scoop
Nέο VW Lupo
Ένα με Up… όλα!
Διαβάστηκε από 6532 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/9/2010
Με νέο κινητήρα τούρμπο 0,8 λίτρων, ολόφρεσκο design, αλλά και με 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα, το νέο VW Lupo θα προσπαθήσει να κυριαρχήσει στη μίνι κατηγορία.
Με δύο λόγια...
• Βασισμένο στο πρωτότυπο Up!
• Mε μήκος περίπου 3,5 μέτρων
• Και με νέο 2κύλινδρο τούρμπο κινητήρα
• Στην παραγωγή το 2011
Το πρωτότυπο Up! του 2007 συνεχίζει να αποτελεί για τη Volkswagen ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα που έχει παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια. Αυτό συμβαίνει όχι μόνο επειδή αποτελεί τον προάγγελο ενός νέου αυτοκινήτου πόλης, ενσωματώνοντας και τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα που θα ακολουθήσει η φίρμα, αλλά γιατί ως φορέας νέων τεχνολογιών θα συνδράμει σημαντικά στο να μειώσει η VW το μέσο όρο εκπομπών ρύπων στην γκάμα της. «Τόσο για εμένα όσο και για την ομάδα μου, το να σχεδιάσουμε αυτά τα πρωτότυπα (Up! και Space Up!) ήταν ένα όνειρο. Aυτά τα αυτοκίνητα εκφράζουν την απαρχή μίας νέας εποχής... Μοντέλα αυτού του είδους είναι διασκεδαστικά. Δε χρειάζεται καμία εξήγηση γι αυτό, μιλούν από μόνα τους…». Με αυτά τα λόγια ο διάσημος Walter de Silva, αρχισχεδιαστής της Volkswagen, εξέφραζε το 2007 τον ενθουσιασμό του για το πρωτότυπο Up!, γνωρίζοντας ότι θα εξελιχθεί για λογαριασμό της γερμανικής φίρμας σε ένα πραγματικό «όπλο» απέναντι στον αυξανόμενο ανταγωνισμό. Αν τώρα αναρωτιέστε τι περιμένει η VW 3 χρόνια και δεν το βάζει στην αγορά, η απάντηση βρίσκεται στη γνωστή φράση «το καλό πράγμα αργεί να γίνει…». Φυσικά αυτό οφείλεται στο ότι η γερμανική φίρμα επιθυμεί να κάνει το νέο της μοντέλο όσο πιο τεχνολογικά «ενημερωμένο» γίνεται και κυρίως να το καταστήσει το δυνατόν περισσότερο φιλικό προς το περιβάλλον. Και είναι βέβαιο, ότι δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά, αφού εκτός απροόπτου, το πρωτότυπο Up! θα εξελιχθεί στο διάδοχο του Lupo. Θα αντικαταστήσει, δηλαδή, το σημερινό Lupo στην άκρως απαιτητική πλέον κατηγορία των μίνι μοντέλων.
Mε τον κινητήρα κανονικά μπροστά
Παρόλο που οι αρχικές σκέψεις της Volkswagen ήταν να εξελίξει το νέο Lupo με τον κινητήρα προς το κέντρο και πίσω (έτσι ήταν και το αρχικό πρωτότυπο), τα πλάνα των Γερμανών έχουν αλλάξει άρδην, ακολουθώντας τη συνήθη συνταγή με τον κινητήρα τοποθετημένο μπροστά. ¶λλωστε, σίγουρα κάτι διαφορετικό θα αύξανε σημαντικά το κόστος παραγωγής και δεν είναι καιροί για τέτοιες καινοτομίες.
Στόχος οι 500.000 μονάδες το χρόνο!
Οι στόχοι της Volkswagen σχετικά με το νέο Lupo είναι πολλοί υψηλοί. Αν και δεν επιβεβαιώνεται επίσημα, οι φιλοδοξίες των Γερμανών κάνουν λόγο για πωλήσεις που θα φτάνουν ακόμα και στις 500.000 μονάδες το χρόνο στον κόσμο. Βέβαια, αυτό το νούμερο αφορά σε όλες τις εκδόσεις του νέου Lupo, που εκτός από 3θυρες, 5θυρες και ηλεκτρικές, θα το δούμε και με μορφή Cross, στη λογική των σημερινών CrossPolo και Cross Golf.

Με 3θέσιο ή και 4θέσιο εσωτερικό Οι άνθρωποι της Volkswagen σκοπεύουν να επενδύσουν στην πρακτικότητα που θα προσφέρει το νέο Lupo, δημιουργώντας 3θέσιες αλλά και 4θέσιες εκδόσεις εσωτερικού, ανάλογα με τις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη.

Το 2012 και 5θυρο
Σχεδόν σε 2 χρόνια από σήμερα εκτιμάται πως θα μπει στην αγορά και η 5θυρη έκδοση αμαξώματος του νέου Lupo. Πρόκειται για μοντέλο που θα βασιστεί στο πρωτότυπο Space Up! (φωτογραφία), προσφέροντας περισσότερες πρακτικές λύσεις. Το μήκος αυτής της έκδοσης θα φτάνει στα 3,55 μέτρα (περίπου 10 χιλιοστά περισσότερα από την 3θυρη έκδοση).

Και με 2κύλινδρο τούρμπο κινητήρα
Όπως προείπαμε, το νέο Lupo θα αποτελέσει φορέα τεχνολογικών εξελίξεων για λογαριασμό της VW. Αρχικά το νέο μίνι μοντέλο θα σταδιοδρομήσει εμπορικά με μια εξελιγμένη μορφή του υπάρχοντος 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα των 1,2 λίτρων που διατηρεί η γερμανική φίρμα, ο οποίος ύστερα από βελτιώσεις πληρεί πλέον το πρότυπο Euro 5, έχοντας ισχύ 60 ίππων. Πάντα με στόχο να προσδώσει περισσότερο οικολογικό προφίλ στα μοντέλα της, η Volkswagen θα χαρίσει λίγο αργότερα (το 2012 περίπου) στο Lupo ένα νέο 2κύλινδρο τούρμπο μοτέρ βενζίνης, με χωρητικότητα 0,8 λίτρων και ισχύ κοντά στους 70 ίππους. Στο μεταξύ, δε θα μας προκαλέσει έκπληξη αν στο νέο Lupo δούμε και το νέο 1.200άρη TSI κινητήρα του γερμανικού ομίλου, με ισχύ 86 ίππων ή και 105 ίππων. Τέλος, από το 2013 και μετά, θα δούμε και μια ηλεκτρική έκδοση του Lupo, με άκρως οικολογικό προφίλ.