Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/9/2010
TEST
Κατάλληλα εξ-οπλισμένο
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 62876 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/9/2010
Ικανός και οικονομικός
Το καινούριο μοτέρ των 1,6 λτ. με το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (MIVEC) βασίζεται σε αυτό των 1,5 λτ. αλλά με μεγαλύτερη διαδρομή των εμβόλων και η απόδοσή του έφτασε στο δυναμόμετρο τους 124 ίππους και τα 163 Nm ροπής (117 ίπποι και 154 Nm ροπής, σύμφωνα με την Ιαπωνική φίρμα). Το μηχανικό αυτό σύνολο που κινεί το Mitsubishi ASX έχει το απαιτούμενο τράβηγμα και ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές που χρειάζεται στην πόλη χωρίς όμως να ενθουσιάζει, ωστόσο ζωντανεύει κυρίως πάνω από τις 3.500 σ.α.λ., όπου είναι περισσότερο πρόθυμο στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Η λειτουργία του είναι πολιτισμένη και ο θόρυβος που παράγει κρατιέται σε λογικά επίπεδα, ενώ χαμηλή είναι η κατανάλωσή του και οι εκπομπές CO2, χάρη στο μακρύ 5τάχυτο κιβώτιο και στο "πακέτο" ClearTec. Αυτό περιλαμβάνει το σύστημα "Automatic Stop & Go" με την ομαλή λειτουργία, ανάκτηση ενέργειας πέδησης, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, βελτιωμένη αεροδυναμική, κ.ά.
Θόρυβος (db)
4η ταχ. 100 (χλμ./ώρα)69,9
5η ταχ. 100 (χλμ./ώρα)68,6
5η ταχ. 120 (χλμ./ώρα)72,4
5η ταχ. 140 (χλμ./ώρα)74,6
2α max 80,3
Ρελαντί 48,4
Ο νέος MIVEC κινητήρας των 1,6 λτ. έχει καλή ελαστικότητα και τράβηγμα στις χαμηλές στροφές και "ζωντανεύει" στις μεσαίες.

Θετική αίσθηση και ακρίβεια παρέχει ο επιλογέας των 5 ταχυτήτων με το ψηλό στέλεχος.

To "πακέτο" ClearTec περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- και το σύστημα "Automatic Stop & Go", το οποίο εμφανίζει ομαλή λειτουργία και μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσω του σχετικού διακόπτη.

 
 Mitsubishi ASX 1,6
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία