Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/10/2010
TEST
Let the sunshine in
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 17253 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/10/2010
Toυ πάει
H ροπή του κινητήρα και η κοντή κλιμάκωση τα βγάζουν σχετικά καλά απέναντι στα κιλά του αμαξώματος.
Γνωστός ο 16βάλβιδος τούρμπο κινητήρας TCe, με χωρητικότητα 1,4 λίτρων και πραγματική ισχύ 140 ίππων στις 5.510 σ.α.λ. και 209 Nm ροπής στις 2.250 σ.α.λ. Το μηχανικό σύνολο αυτό διακρίνεται για την πολιτισμένη και γραμμική λειτουργία, τη ροπή από χαμηλά και την ελαστικότητα. Το μεγάλο βάρος (1.533 κιλά) είναι υπεύθυνο για την απλά ικανοποιητική εικόνα στον τομέα των επιδόσεων από στάση (11,0 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα). Στις ρεπρίζ τα πράγματα είναι πιο ευχάριστα, χάρη στην ελαστικότητα του μοτέρ και στο κοντό κιβώτιο των 6 σχέσεων με το θετικό επιλογέα (60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η σε 7,9/10,6 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η σε 11,1/14,2 δλ.). Από πλευράς κατανάλωσης χρειάζονται 7,3 λτ./100 χλμ.
Θόρυβος (db)
5η ταχ. 100 χλμ./ώρα71,1
6η ταχ. 100 χλμ./ώρα69,9
6η ταχ. 120 χλμ./ώρα72,9
6η ταχ. 140 χλμ./ώρα74,9
2α Μax75,5
Ρελαντί46,2

 
 Renault Megane Coupe-Cabriolet 1,4 Τce
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Ο δρόμος προς την ακαμψία
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία