Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/10/2010
TEST
Let the sunshine in
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 17253 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/10/2010
Εστιασμένο στην άνεση
Σε οριακούς ρυθμούς το αυξημένο βάρος και οι μαλακές αναρτήσεις επηρεάζουν τη συμπεριφορά του Megane CC μέχρι να αναλάβει το στάνταρ ESP.
Έμφαση στην άνεση έχει δώσει το Megane CC, που δείχνει να προτιμά το cruising στην παραλιακή, παρά τη μάχη με το τέρας της πρόσφυσης στις στροφές. Πάντως, ακόμα και με υψηλές ταχύτητες, παρουσιάζει υψηλή σταθερότητα και στιβαρότητα, ενώ δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους. Σε κανονικούς ρυθμούς το CC δεν προβληματίζει στις στροφές, ωστόσο σε πιο γρήγορο τέμπο το αυξημένο βάρος επηρεάζει τη συμπεριφορά μέχρι να αναλάβει το στάνταρ ESP. Το τιμόνι είναι άμεσο, αλλά η πληροφόρηση που μεταφέρει είναι "τεχνητή", όπως ισχύει γενικότερα για την οδηγική αίσθηση.
Εστιασμένο στην άνεση είναι το νέο Renault Megane CC, που προτιμάει το cruising παρά την πίεση στις στροφές.
Με ανοιχτή την οροφή, στο τιμόνι φτάνουν σημάδια κάποιων στρεβλώσεων σε μεγάλες ανωμαλίες του οδοστρώματος, αλλά δεν εντοπίζονται τριγμοί από το εσωτερικό. Σε καλά επίπεδα βρίσκεται και η αεροδυναμική του μοντέλου, μιας και με ταχύτητες κοντά στα 130 χλμ./ώρα μικρές είναι οι ποσότητες αέρα που εισέρχονται στην καμπίνα, κάτι που ενισχύει την άνεση των επιβατών. Πάντως, λόγω κοντού κιβωτίου, ο θόρυβος από τον κινητήρα δεν είναι εντελώς απών στο ταξίδι με 5η και 6η. Όσο για τα φρένα, διαπιστώσαμε πως στέκονται πάντα στο ύψος των περιστάσεων, παρά το αυξημένο βάρος.
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι
Εμπρός ανάρτησηΓόνατα ΜακΦέρσον, ψαλίδια βάσης και αντ. δοκός
Πίσω ανάρτησηΗμιάκαμπτος άξονας, αντιστρεπτική
Εμπρός φρέναΑερ. δίσκοι 280 χλστ.
Πίσω φρέναΔίσκοι 260 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.)39,6
Υποβοήθηση τιμονιούΗλεκτρoϋδραυλική
Στροφές τιμονιού3,0
Διάσταση ελαστικών205/50 R17

 
 Renault Megane Coupe-Cabriolet 1,4 Τce
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Ο δρόμος προς την ακαμψία
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία