Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/10/2010
Πρώτη επαφή
Με ευρωπαϊκό προσανατολισμό
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 5988 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/10/2010
Ασφαλές και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης
Εκμεταλλευόμενο το μακρύ μεταξόνιο και τη σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, το ix20 στο δρόμο παρουσιάζεται σταθερό και ασφαλές σε κάθε είδους διαδρομή.
Η ανάρτηση του ix20 αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ είναι κατάλληλα ρυθμισμένη ώστε να συντελεί στην άνεση των επιβατών. Το σύστημα διεύθυνσης είναι κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση. Οδηγικά, το ix20 σε κερδίζει θετικά από την πρώτη κιόλας στιγμή. Κάθεσαι ψηλά και έχεις πολύ καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές, αν και λίγο ελαφρύ, και ο επιλογέας ταχυτήτων έχει καλή αίσθηση. Επιπλέον αυτών, το ix20 διακρίνεται και για την πολύ καλή ποιότητα κύλισής του.
Το μεγάλο του μεταξόνιο (2,61 μ.), που είναι και το μεγαλύτερο της κατηγορίας, εκτός του ότι βελτιώνει τους προσφερόμενους χώρους, συμβάλλει στη σταθερότητα του αυτοκινήτου στο δρόμο. Τα φρένα, τέλος, με αεριζόμενους δίσκους εμπρός και δίσκους πίσω, έδειξαν αρκετά αποτελεσματικά.
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι
Μοντέλοix20 1,4 & 1,6
Εμπρός ανάρτησηΓόνατα ΜακΦέρσον σε υποπλαίσιο, με σπειροειδή ελατήρια
Πίσω ανάρτησηΗμιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρέναΑεριζ. Δίσκοι 280 χλστ.
Πίσω φρέναΔίσκοι 258 χλστ.
Υποβοήθηση τιμονιούΗλεκτρική
Διάμετρος κύκλου στροφής (μ.)10,4 (τροχοί)

 
 Hyundai ix20
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρες - κιβώτια
Blue Drive
Τεχνικά χαρακτηριστικά