Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/10/2010
Πρώτη επαφή
Πολυχρηστικότητα στο (C) Max
Τεχνολογία αιχμής
Διαβάστηκε από 8513 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/10/2010
Η νέα πλατφόρμα C είναι ελαφρύτερη, αλλά πιο άκαμπτη και στιβαρή.
Αναμφίβολα τα φώτα πέφτουν στη νέα πλατφόρμα C. Χωρίς να έχει βαρύνει, είναι σημαντικά πιο άκαμπτη και ιδιαίτερα ενισχυμένη, διαθέτει διευρυμένα μετατρόχια, όλα με στόχο τη σωστή οδική συμπεριφορά, αλλά και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου. Οι αναρτήσεις έχουν παραμείνει με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, αλλά έχουν γίνει επεμβάσεις με σκοπό την εξοικονόμηση βάρους και τη βελτιστοποίηση των χαρακτηριστικών. Για πρώτη φορά σε μικρομεσαίο Ford χρησιμοποιείται ηλεκτρικό τιμόνι, που έχει εξελιχθεί ειδικά ώστε να μη χάνει σε αίσθηση. Εκτός από ESP (με ενσωματωμένες λειτουργίες αντισπίν, ευστάθειας τρέιλερ, προστασίας από ανατροπή και prefill, που αυξάνει την πίεση στο υδραυλικό κύκλωμα πέδησης αν ο οδηγός αφήσει απότομα το γκάζι), το νέο C-Max διαθέτει για πρώτη φορά στη μικρομεσαία κατηγορία και σύστημα Torque Vectoring Control, που φρενάρει αυτόματα και ανεξάρτητα καθένα από τους μπροστινούς τροχούς, με σκοπό την πρόληψη της απώλειας πρόσφυσης. Διαθέσιμο, μεταξύ άλλων, είναι επίσης Active Park Assist, που παρκάρει μόνο του το αυτοκίνητο σε κατάλληλη θέση που εντοπίζει το σύστημα, Blind Spot Assist, κάμερα οπισθοπορείας, Corner Brake Control και Hill Start Assist. Το 2013 θα υπάρχουν και υβριδικές εκδόσεις (Full Hybrid και Plug in Hybrid).

 
 Νέο Ford C-Max & Grand C-Max
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Τεχνολογία αιχμής
Τεχνικά χαρακτηριστικά