Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/11/2010
TEST
Fiat Bravo 1,4 MultiAir 140 PS
Ανάσα δροσιάς!
Διαβάστηκε από 14877 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/11/2010
Μια νέα πνοή στην παρουσία του Fiat Bravo δίνει η προσθήκη του 1,4 MultiAir κινητήρα, ο οποίος ξεχωρίζει κυρίως για τις εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2, χωρίς παράλληλα να χάνει σε απόδοση.

Το Fiat Bravo είναι μια από τις πιο αξιόλογες προτάσεις στη μικρομεσαία κατηγορία, το οποίο διατίθεται πλέον και με τον κινητήρα 1,4 turbo με τεχνολογία MultiAir της Fiat. Το μοτέρ αυτό συνδυάζει τη δύναμη με τις χαμηλές εκπομπές CO2 και κατανάλωση καυσίμου, ενώ, παράλληλα, αντικαθιστά στην γκάμα και τον 1,4 T-Jet των 150 ίππων. Εμφανισιακά, το Bravo MultiAir φέρει κάποιες πολύ μικρές αλλαγές σε σχέση με το Bravo που γνωρίζουμε και οι οποίες συνοψίζονται στη νέα απόχρωση της εμπρόσθιας γρίλιας, αλλά και στις βαμμένες στο χρώμα του αμαξώματος λαβές των θυρών. Τιμολογιακά, οι τιμές ξεκινούν από τα 19.900 ευρώ με πολύ καλό εξοπλισμό, ενώ ανάλογα με το ύψος του επιτοκίου της χρηματοδότησης, προσφέρεται έκπτωση 1.400 ή 3.300 ευρώ.
Ασφαλές και σταθερό στο δρόμο, αλλά με μέτρια αίσθηση
Σε καλά επίπεδα βρίσκεται συνολικά η οδική συμπεριφορά του Bravo, αφού το μικρομεσαίο Fiat κινείται σβέλτα και με ασφάλεια, τόσο στις ευθείες, όσο και στις στροφές. Μόνο σε επίπεδο αίσθησης υπολείπεται, αφού το τιμόνι είναι ελαφρύ (ακόμη και με ενεργοποιημένο το διακόπτη "Sport") και προσφέρει μέτρια πληροφόρηση. Τέλος, η σχετικά σφιχτή ανάρτηση μπορεί να φιλτράρει τις περισσότερες εκ των ανωμαλιών του οδοστρώματος, όμως δε λείπουν και κάποιες "ξερές" αντιδράσεις κατά το πέρασμα από αυτές.

Auto Τρίτη Tip
Τα μόλις 132 γρ. CO2 ανά χλμ. του Bravo MultiAir 140 PS συνεπάγονται ετήσια τέλη κυκλοφορίας 132  ευρώ, έναντι 223,5 ευρώ του  Bravo 1,4 T-Jet 120 PS.

 
 Fiat Bravo 1,4 MultiAir 140 PS
Εσωτερικό - Χώροι
Τεχνολογία MultiAir
Κινητήρας
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία