Διαβάστηκε από 21440αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/12/2010
«Γεμάτος» και πολιτισμένος
Το νέο 1.618 κ.εκ. μηχανικό σύνολο, που εφοδιάζει το Juke είναι άμεσου ψεκασμού, 4κύλινδρο, 16βάλβιδο, υπερτροφοδοτούμενο με intercooler, διαθέτει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής (twin VTC) και αποδίδει 190 ίππους και 240 Nm ροπής, σύμφωνα με τη Nissan. Στην πράξη, ο κινητήρας αυτός παρουσιάζει ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία και είναι πολύ γραμμικός, αφού στις χαμηλές στροφές έχει ήπια δύναμη (ειδικά με την επιλογή ECO του NDCS) με θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα δίχως εξάρσεις, προκειμένου να είναι ευκολοδήγητο στην πόλη. Από τις μεσαίες στροφές κυρίως και άνω, "απλώνει" τη δύναμή του μέχρι τις υψηλές προσφέροντας γρήγορες επιταχύνσεις και πιο άμεση απόκριση στο γκάζι με την επιλογή SPORT του NDCS. Πάρα πολύ θετικές κριτικές αποσπά και ο επιλογέας των 6 ταχυτήτων, με τις κοντές διαδρομές και στο σωστό κούμπωμα. Επιπλέον, ο θόρυβος που παράγει το μοτέρ δεν ενοχλεί κάνοντας λιγότερο αισθητή την παρουσία του σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό των 1.598 κ.εκ. (117
PS).