Διαβάστηκε από 4629αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/3/2011
Έμφαση στην άνεση και την ευελιξία
Η ρύθμιση της ανάρτησης του Verso-S φροντίζει για την παροχή υψηλών επιπέδων άνεσης, ενώ το compact αμάξωμα και το ελαφρύ τιμόνι θα βολέψουν στους ελιγμούς.
Η ανάρτηση του Verso-S αποτελείται από την "κλασσική" διάταξη των γονάτων ΜακΦέρσον στον εμπρός άξονα και του ημιάκαμπτου άξονα πίσω. Η ρύθμισή της είναι μαλακή, συμβάλλοντας στην παροχή υψηλών επιπέδων άνεσης, κάτι που μας απέδειξε πειστικά κατά τη διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του αυτοκινήτου, αφού όλες οι ανωμαλίες της ισπανικής ασφάλτου φιλτράρονταν με χαρακτηριστική αποτελεσματικότητα. Πάντως και πέρα από την άνεση, πολύ καλές εντυπώσεις αφήνει το Verso-S και κατά την οδήγηση στην πόλη, εκεί όπου οι τοποθετημένοι στα άκρα του αμαξώματος τροχοί, το ελαφρύ τιμόνι που κόβει πολύ και οι compact διαστάσεις φροντίζουν για την ευκολία κατά τους ελιγμούς και στο παρκάρισμα. Βέβαια, σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς και κυρίως ως προς την αίσθηση, το Verso-S δεν προσφέρει κανένα ψήγμα σπορτίφ διάθεσης, ενώ το τιμόνι υπολείπεται ελαφρώς σε πληροφόρηση και βάρος. Επίσης, στις στροφές οι κλίσεις από το αμάξωμα είναι αισθητές, χωρίς πάντως να χάνεται η κατευθυντικότητα και σε αυτό συμβάλλει και η ύπαρξη του Ηλεκτρονικού Συστήματος Ευστάθειας VSC+. Στην ευθεία, το Verso-S έδειξε σταθερό, κινούμενο σε λογικές ταχύτητες, αν και δεν έλειψε μια μικρή ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους.