Διαβάστηκε από 4624αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/3/2011
Στοχεύοντας στην οικονομία και στην «οικολογία»
Αποκλειστική επιλογή βενζινοκινητήρα, ο γνωστός Dual VVT-i των 1,33 λτ. της Toyota βρίσκεται και στο Verso-S, συμβάλλοντας στη διατήρηση σε χαμηλά επίπεδα της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2.
Το νέο Verso-S θα προσφέρεται από πλευράς βενζινοκινητήρων, αποκλειστικά με το γνώριμο μοτέρ φιλοσοφίας Optimal Drive και χωρητικότητας 1,33 λτ. της Toyota, με διπλό μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων. Ο κινητήρας αυτός αποδίδει 99 ονομαστικούς ίππους και επαρκεί να κινήσει σε καλούς ρυθμούς το πολύ ελαφρύ αυτοκίνητο της Toyota. Ουσιαστικά, μέσω και του κιβωτίου 6 σχέσεων με μακριά κλιμάκωση, αλλά και της ύπαρξης του συστήματος Stop & Start του κινητήρα, στόχος των μηχανικών της ιαπωνικής εταιρείας ήταν να επιτευχθεί χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (5,4 λτ./100 χλμ.) και εκπομπές CO2 (125 γρ./χλμ.).
Εκτός του μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων θα υπάρχει στην γκάμα και το CVT κιβώτιο Multidrive S, που προσφέρει μεγάλη ευκολία στην πόλη, ενώ μειώνει κατανάλωση και εκπομπές CO2.
Στην έκδοση με το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) Multidrive S, το βενζινοκινήτο Verso-S προσφέρει ακόμη περισσότερη οικονομία καυσίμου (5,0 λτ./100 χλμ.) και οικολογία (εκπομπές CO2: 117 γρ./χλμ.). Σε ό,τι αφορά στη λειτουργία του, το κιβώτιο αυτό είναι ρυθμισμένο ώστε να κρατά τον κινητήρα σε χαμηλές στροφές λειτουργίας, κάτι που αλλάζει με την επιλογή "Sport", χωρίς να υπάρχει όμως πολύ μεγάλη διαφορά στην απόδοση. Πάντως, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη σειριακή λειτουργία και μέσω των χειριστηρίων πίσω από το τιμόνι, να αλλάζει αυτός τις σχέσεις.