" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/3/2011
TEST
Toyota Verso-S
Πολ(η)εργαλείο!
Διαβάστηκε από 34084 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/3/2011
Το Verso-S είναι το νέο μικρό μοντέλο της Toyota που ξαναβάζει την ιαπωνική φίρμα 
στο παιχνίδι των πολυχρηστικών πόλης καθώς είναι εφοδιασμένο με όλες τις απαραίτητες κι έξυπνες λύσεις για να λύνει τα χέρια του οικογενειάρχη και όχι μόνο…
Το Verso-S είναι το νέο μικρό μοντέλο της Toyota που ξαναβάζει την ιαπωνική φίρμα στο παιχνίδι των πολυχρηστικών πόλης καθώς είναι εφοδιασμένο με όλες τις απαραίτητες κι έξυπνες λύσεις για να λύνει τα χέρια του οικογενειάρχη και όχι μόνο…
Το Verso-S είναι το νέο μικρό μοντέλο της Toyota που ξαναβάζει την ιαπωνική φίρμα 
στο παιχνίδι των πολυχρηστικών πόλης καθώς είναι εφοδιασμένο με όλες τις απαραίτητες κι έξυπνες λύσεις για να λύνει τα χέρια του οικογενειάρχη και όχι μόνο…
Οι σχεδιαστές του νέου Toyota Verso-S δεν έχουν πάρει ρίσκα, ακολουθώντας γραμμές χωρίς εξάρσεις.
Για τους Ιάπωνες ο χώρος είναι κάτι σαν το χρυσό: πολύτιμος. Δεν είναι λοιπόν παράξενο που υπήρξαν πρωτοπόροι στην εξέλιξη μικρών σε διαστάσεις μοντέλων, αλλά με τέτοια σχεδίαση και τεχνοτροπία που είναι σε θέση να προσφέρουν ευρυχωρία, αλλά και έξυπνες λύσεις που θα μπορούν να καλύψουν τις όποιες μεταφορικές ανάγκες. Το Toyota Yaris Verso που παρουσιάστηκε πριν από 11 χρόνια, αποτέλεσε χαρακτηριστικό δείγμα γραφής και ουσιαστικά, μπορεί να θεωρηθεί ο πρωτοπόρος σε αυτή την κατηγορία για την ευρωπαϊκή αγορά. Το Verso-S που δοκιμάζουμε, αποτελεί το comeback της Toyota στην κατηγορία των μικρών πολυχρηστικών.
Τα 3 S…
Small, Spacious & Smart. Αυτό είναι το σλόγκαν της Toyota για το νέο της μοντέλο που αν μην τι άλλο, δημιουργεί μεγάλες προσδοκίες. Η δοκιμή θα δείξει πόσο τις ικανοποιεί!
Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και αποτελεί ένα από τα μικρότερα μοντέλα της κατηγορίας, με μήκος κάτω από 4 μέτρα. Για την ακρίβεια, το μήκος του Verso-S είναι στα 3.990 χλστ. όντας έτσι το μικρότερο σε μήκος μοντέλο ανάμεσα στα μικρά πολυχρηστικά. Από την άλλη, το πλάτος του είναι στα 1.695 χλστ. και το ύψος του στα 1.595 χλστ. Με βάρος 1.070 κιλά, το Verso-S είναι και το ελαφρύτερο της κατηγορίας του. Χωρίς αμφιβολία, το Verso-S είναι Small δικαιολογώντας το πρώτο από τα τρία S του σλόγκαν που το συνοδεύει…
Χωρίς σχεδιαστικές εξάρσεις 
Μια πρώτη γεύση από το επόμενο Yaris μπορεί να πάρει κανείς κοιτώντας από μπροστά το Verso-S. Σίγουρα οι σχεδιαστές του νέου μοντέλου δεν έχουν πάρει ρίσκα, ακολουθώντας γραμμές χωρίς εξάρσεις. 
Πιο τονισμένο είναι το μπροστινό μέρος, όπου ξεχωρίζει η μάσκα με το μεγάλο σήμα της Toyota, αλλά και τα ψηλά τοποθετημένα φανάρια που εξέχουν του αμαξώματος. Οι τροχοί είναι τοποθετημένοι στις άκρες του αμαξώματος, ενώ έμφαση έχει δοθεί στο μέγεθος των γυάλινων επιφανειών. Μάλιστα προαιρετικά προσφέρεται και πανοραμική γυάλινη οροφή, που εκτείνεται σχεδόν σε όλο το μήκος του "ουρανού" του αυτοκινήτου. 
Από 16.100 ευρώ
Αυτή είναι η τιμή εκκίνησης για το νέο Toyota Verso-S που μπορεί να φαντάζει αρχικά υψηλή αλλά τελικά είναι λογική για ένα ιδιαίτερα προσεγμένο μικρό και ευέλικτο αυτοκίνητο με πλήρη εξοπλισμό, που μπορεί να καλύψει πολλές ανάγκες και το οποίο συνοδεύεται από την ποιότητα, την αξιοπιστία και την 6ετή εγγύηση της Toyota.
(+): Ευελιξία, ευρυχωρία, πρακτικότητα, άνεση, ευκολία οδήγησης, ποιότητα κατασκευής, ελαστικότητα κινητήρα, κατανάλωση
(-): Θόρυβος κινητήρα ψηλά, πλάτος πίσω καθίσματος

Ο πρόγονος
Το Verso-S είναι το νέο μικρό μοντέλο της Toyota που ξαναβάζει την ιαπωνική φίρμα 
στο παιχνίδι των πολυχρηστικών πόλης καθώς είναι εφοδιασμένο με όλες τις απαραίτητες κι έξυπνες λύσεις για να λύνει τα χέρια του οικογενειάρχη και όχι μόνο…
Πρόγονος του Verso-S θεωρείται το άκομψο σχεδιαστικά, αλλά πρακτικό Toyota Yaris Verso.
Πριν από 11 χρόνια, η Toyota παρουσίασε στην Ευρώπη το Yaris Verso που άνοιξε το δρόμο για τα μικρά πολυχρηστικά μοντέλα. Δεν αποτέλεσε και παράδειγμα κομψότητας, αλλά το ιδιαίτερο αυτό μοντέλο που φυσικά βασιζόταν στο πάτωμα και στα μηχανικά μέρη του Yaris, ξεχώρισε για την πρακτικότητά του και το πορτ-μπαγκάζ των 390 λίτρων. Διατέθηκε στην Ελλάδα μόνο με μοτέρ 1,3 λτ., απόδοσης 86 ίππων. Στην παραγωγή έμεινε μέχρι και το 2004, όταν σταμάτησε να διατίθεται στην Ευρώπη, έχοντας συμπληρώσει σχεδόν 150.000 πωλήσεις.

 
 Toyota Verso-S
Κινητήρας
Value for money
Παθητική ασφάλεια
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
Εξωτερικές διαστάσεις- Εγγυήσεις- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία


O Παλιός... είναι και ωραίος και αλλιώς

Οδηγούμε: Ανανεωμένο Volkswagen Passat

Fiat 500 VS Renault Twingo

Θα έκανες μετατροπή το αμάξι σου σε ηλεκτροκίνητο;

Η κίνηση στους δρόμους

Mega Test: Ποια μοντέλα καίνε 10 cent/χλμ;

Video: Νέα BMW M8 Gran Coupe

GP Ιαπωνίας: Διπλή χαρά για τη Mercedes

Οδηγούμε: Νέο Mitsubishi L200

Ανανεωμένο Οpel Astra VS Hyundai i30

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

Octavia ή Scala και 2 χιλιάρικα στην τσέπη;

Video: Opel Corsa Vs Peugeot 208

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »