Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/4/2011
Test mtx
Μεταχειρισμένο Fiat Bravo 1,4 T-Jet 150 PS του 2007
«Bravo» επιλογή!
Διαβάστηκε από 9275 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/4/2011
H πιο γρήγορη έκδοση του Fiat Bravo με τον 1.400άρη τούρμπο 
κινητήρα των 150 ίππων συνδυάζει μοντέρνα εμφάνιση με πολύ καλές επιδόσεις.
H πιο γρήγορη έκδοση του Fiat Bravo με τον 1.400άρη τούρμπο κινητήρα των 150 ίππων συνδυάζει μοντέρνα εμφάνιση με πολύ καλές επιδόσεις.
H πιο γρήγορη έκδοση του Fiat Bravo με τον 1.400άρη τούρμπο 
κινητήρα των 150 ίππων συνδυάζει μοντέρνα εμφάνιση με πολύ καλές επιδόσεις.
Το ταμπλό του Bravo αποτελείται από καλής ποιότητας υλικά, ενώ η εικόνα του είναι σύγχρονη με σπορτίφ χαρακτηριστικά.

Σημαντικότεροι ανταγωνιστές
Opel Astra 1,6T
Seat Leon 1,8 TSI
VW Golf 1,4 TSI 140 PS

Τιμή αγοράς 2007: 18.350 ευρώ
Τιμή αγοράς 2011: 9.500 ευρώ
Τιμή πώλησης 2011: 10.700 ευρώ

Από το 2007 μέχρι σήμερα
Ως αντικαταστάτης του Stilo, το Fiat Bravo παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης το 2007. Το 2010 το ιταλικό μοντέλο δέχθηκε μία μικρή αισθητική ανανέωση εξωτερικά και απέκτησε νέα μηχανικά σύνολα τεχνολογίας Multiair.
Κινητήρας
Το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. αποδίδει στο δυναμόμετρο 155 ίππους και 212 ροπής που είναι σε θέση να κινήσουν το αυτοκίνητο σε γρήγορους ρυθμούς, τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει. Μεταξύ των θετικών γνωρισμάτων του υπερτροφοδοτούμενου μοτέρ είναι η γραμμική απόδοση της ισχύος του και η λογική ένταση του παραγόμενου θορύβου. Όσον αφορά στο 6τάχυτο κιβώτιο, οι σχέσεις έχουν σχετικά αραιή διάταξη, αλλά "γεμίζουν" γρήγορα. Ωστόσο, στα "μείον" είναι οι μακριές διαδρομές του επιλογέα με το "σκάλωμα" που παρουσιάζει, στις γρήγορες κυρίως εναλλαγές των ταχυτήτων.
Οδική συμπεριφορά
Στο δρόμο, το Bravo είναι σταθερό και αποπνέει περισσότερη ασφάλεια, χωρίς παράλληλα να θυσιάζεται η άνεση αφού η ανάρτηση, απορροφά αποτελεσματικά τις περισσότερες ανωμαλίες χωρίς να δείχνει "χαλαρή" και με τον θόρυβο από τον κινητήρα και την κύλιση των τροχών να μην ενοχλούν σε ένα ταξίδι. Στον αυτοκινητόδρομο, είναι σε θέση να κινηθεί με υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες, χωρίς να δημιουργεί τάσεις ανασφάλειας. Εξίσου αυξημένη ασφάλεια παρουσιάζει και σε μια διαδρομή με στροφές, ακόμα και όταν επιλέξει κανείς να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς.
Εσωτερικό - Χώροι
Μπαίνοντας στην καμπίνα του ιταλικού μοντέλου συναντάς μία ευχάριστη εικόνα, που συνθέτουν τα υλικά καλής ποιότητας με μέτρια ωστόσο συναρμογή. Στο εσωτερικό του Bravo θα μετακινηθούν άνετα 4 ενήλικοι επιβάτες, ενώ ένας ακόμα στο πίσω κάθισμα δε θα νιώσει ιδιαίτερα στριμωγμένος, λόγω του επαρκούς διαθέσιμου πλάτους και του χαμηλού σχετικά μεσαίου τούνελ. Ο χώρος αποσκευών έχει μεγάλο μέγεθος (400 λτ.), όμως το ψηλό κατώφλι φόρτωσης, δε διευκολύνει τη φορτοεκφόρτωση αντικειμένων και αποσκευών μεγάλου βάρους.
Μεταπωλητική αξία
Σε καλά επίπεδα κυμαίνεται η μεταπωλητική αξία του μοντέλου, κάτι που οφείλεται στην σύγχρονη εικόνα του.
Value for Money
Καλή είναι και η σχέση τιμής-αξίας λόγω του 1.400άρη κινητήρα με τους 150 ίππους, αλλά και του πλούσιου επιπέδου εξοπλισμού που διέθετε σε αυτή την έκδοση.
(+): Σχεδίαση / Οδική συμπεριφορά / Ασφάλεια
(-): Συναρμογή πλαστικών / τμημάτων εσωτερικού

 
 Μεταχειρισμένο Fiat Bravo 1,4 T-Jet 150 PS του 2007
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός