Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/4/2011
TEST
Ευρωπαϊκό άλμα
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 112521 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/4/2011
Με έμφαση στην άνεση
Το ix35 δεν είναι απλά ένα νέο όχημα ελεύθερου χρόνου της Hyundai που έχει την ικανότητα να… προσεγγίζει 
τη φύση. Είναι και ο καθρέφτης της εντυπωσιακής προόδου της κορεατικής φίρμας, που πλέον κατασκευάζει 
μοντέλα με ευρωπαϊκό «αέρα».
Το νέο Hyundai ix35 παραμένει σε κάθε περίπτωση σταθερό, ασφαλές και ισορροπημένο…
Το πρώτο θετικό μήνυμα από την οδήγηση του ix35 έρχεται από τη θέση οδήγησης. Το τιμόνι ρυθμίζεται πολλαπλά, το κάθισμα το ίδιο και σύντομα ο οδηγός βρίσκεται βολεμένος σε μια πανοραμική θέση με απρόσκοπτη περιφερειακή ορατότητα. Στη συνέχεια, έρχεται η ζωντάνια και η ελαστικότητα του κινητήρα, αλλά και η "καλολαδωμένη" αίσθηση του επιλογέα, που γλιστρά χωρίς κομπιάσματα και δυσκολίες από σχέση σε σχέση. Χαμηλά είναι τα επίπεδα θορύβου, ενώ κολακευτικά σχόλια έχουμε να κάνουμε και για την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση. Η ανάρτηση -με γόνατα MacPherson μπροστά και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω- είναι εστιασμένη στην άνεση, κάτι που στην πράξη μεταφράζεται σε αποτελεσματική απορρόφηση των κακοτεχνιών και υψηλότατου επιπέδου ποιότητα κύλισης. Μπορεί το ix35 να μην εμπνεύσει τους οδηγούς με ιδιαίτερο μπρίο, παραμένει όμως σταθερό, ασφαλές και ισορροπημένο.
Το ix35 δεν είναι απλά ένα νέο όχημα ελεύθερου χρόνου της Hyundai που έχει την ικανότητα να… προσεγγίζει 
τη φύση. Είναι και ο καθρέφτης της εντυπωσιακής προόδου της κορεατικής φίρμας, που πλέον κατασκευάζει 
μοντέλα με ευρωπαϊκό «αέρα».
Η άνεση, η ποιότητα κύλισης και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα αποτελούν ισχυρά πλεονεκτήματα για το ix35.

Εμφανίζει λογικές κλίσεις στις στροφές, αλλά όταν το παρακάνεις δεν αιφνιδιάζει, αφού θα υποστρέψει σε αναμενόμενες ποσότητες και πάντα προοδευτικά και προβλέψιμα. Άλλωστε, η αίσθηση και η αμεσότητα του τιμονιού (που στην ευθεία έχει σωστό βάρος) δεν εμπνέουν για γρήγορη οδήγηση, όταν στρίβεις. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα που εξασφαλίζει 3,5% οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου.
Δισκόφρενα μπροστά-πίσω με ABS και EBD φροντίζουν να σταματούν σε 41,2 μ. το ix35, τη στιγμή που το πεντάλ έχει καλή αίσθηση.
Στα πέριξ
Αν και το νέο Hyundai ix35, όπως και όλα τα SUV της κατηγορίας πλέον, προορίζεται κυρίως για αστική χρήση, εντούτοις διαθέτει αρκετά ικανοποιητικές επιδόσεις αναρρίχησης: γωνία προσέγγισης 24,2ο , γωνία αναχώρησης 26,9ο και γωνία ράμπας 17ο, τη στιγμή που η απόσταση από το έδαφος είναι 170 χλστ. Η άνεση που προσφέρει στα πατημένα και όχι μόνο χώματα είναι αξιοπρόσεκτη, ενώ οι λάσπες και η άμμος, παρά την απουσία τετρακίνησης δεν έδειξαν να το πτοούν -αν και αποφύγαμε κάποια υπερβολή που δε θα ταίριαζε στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Τόσο το Σύστημα Ελέγχου Ανόδου (HAC), όσο και ο Κατηφορικός Έλεγχος Φρεναρίσματος (DBC), δουλεύουν ιδιαίτερα αποτελεσματικά και αποτελούν αρωγό στα χέρια του… ανήσυχου οδηγού.
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι
Εμπρός ανάρτησηΓόνατα ΜακΦέρσον, ψαλίδια βάσης και αντ. δοκός
Πίσω ανάρτησηΠολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός φρέναΑερ. δίσκοι
Πίσω φρέναΔίσκοι
100-0 (χλμ./ώρα)41,2 (μ.)
Υποβοήθηση τιμονιούΗλεκτρική
Στροφές τιμονιού3,0
Διάσταση ελαστικών225/60R17

 
 Hyundai ix35 blue DRIVE 1,6 GDI
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Τι είναι το blue DRIVE
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία