Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/6/2011
Συγκριτικό Test
Ισχύς εν τη ανέσει!
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 59068 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/6/2011
VW Passat και Citroen C5 με premium «αέρα»
H πολύ καλή ποιότητα κατασκευής είναι ένα στοιχείο που διακρίνει το θάλαμο των επιβατών και των 4 μεσαίων αυτοκινήτων της παρουσίασης, ωστόσο, δεν λείπουν ορισμένες διαφορές μεταξύ αυτών.
Πολυτέλεια αποπνέει ο μοντέρνος παράλληλα θάλαμος επιβατών του C5, στον οποίον έχει δοθεί προσοχή στην ποιότητα κατασκευής μέσω της χρήσης παχιού αφρώδους υλικού στο ταμπλό και σε ένα τμήμα των θυρών και της πολύ καλής συναρμογής και του φινιρίσματος.
Ωστόσο, στην εργονομία παρατηρούνται ατοπήματα και η θέση οδήγησης χρειάζεται λίγο παραπάνω "ψάξιμο" για να βρεθεί.
Πιο άρτιο φινίρισμα και συναρμογή διαθέτει το Passat με τη συντηρητική αισθητική. Επίσης, όσον αφορά στην ποιότητα, τα υλικά στο ταμπλό αποτελούνται από μαλακό πλαστικό στο άνω επίπεδο και σκληρό στο κάτω, δείχνοντας στιβαρά. Στα θετικά στοιχεία του εσωτερικού συγκαταλέγονται ακόμα η πολύ καλή θέση οδήγησης και η ανάλογη εργονομία, ενώ δεν λείπουν διάφοροι αποθηκευτικοί χώροι και θέσεις για ποτήρια.
Απόλυτα ικανοποιητικό σε κάθε επίπεδο είναι και το εσωτερικό του νέου 508, τόσο σε σχεδίαση όσο και σε ποιότητα. Σε αυτό έχει γίνει ευρύτατη χρήση μαλακού πλαστικού στο ταμπλό και στις πόρτες, ενώ η γενικότερη συναρμολόγηση και το φινίρισμα είναι προσεγμένα.
Στον τομέα της εργονομίας, σφάλματα στην τοποθέτηση των κύριων διακοπτών δεν υπάρχουν, ενώ πολύ καλή κρίνεται η θέση οδήγησης.
Για την ευρεία χρήση μαλακών πλαστικών διακρίνεται το εσωτερικό του Mondeo, τα οποία συναντώνται σε ολόκληρο το ταμπλό, στην κεντρική κονσόλα, ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα και στο πάνω τμήμα των θυρών.
Σε φινίρισμα και συναρμογή ικανοποιεί, όχι όμως στα επίπεδα του Passat, ωστόσο, η θέση οδήγησης και η εργονομία δεν θα προβληματίσουν.
Τα μεσαία 4θυρα αυτοκίνητα και ειδικά αυτά με τους πιο δυνατούς turbo κινητήρες μέχρι 1,6 λτ. και τιμή έως 25.000 ευρώ προσφέρουν ό,τι αναζητά κανείς από μια οικογενειακή «κούρσα», όπως επιδόσεις, χώρους, ποιότητα ασφάλεια, κ.ο.κ., χωρίς να βάλει πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη. Εμείς επιλέξαμε 4 «mainstream» μοντέλα σύμφωνα με αυτές τις προϋποθέσεις και τα συγκρίνουμε, αναδεικνύοντας την πληρέστερη πρόταση.
Citroen C5
1. Τα πολλά χειριστήρια στο τιμόνι προσφέρουν μέτρια εργονομία. 2. Το ταμπλό καλύπτεται από παχύ, ευχάριστο στην υφή, αφρώδες υλικό.
Τα μεσαία 4θυρα αυτοκίνητα και ειδικά αυτά με τους πιο δυνατούς turbo κινητήρες μέχρι 1,6 λτ. και τιμή έως 25.000 ευρώ προσφέρουν ό,τι αναζητά κανείς από μια οικογενειακή «κούρσα», όπως επιδόσεις, χώρους, ποιότητα ασφάλεια, κ.ο.κ., χωρίς να βάλει πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη. Εμείς επιλέξαμε 4 «mainstream» μοντέλα σύμφωνα με αυτές τις προϋποθέσεις και τα συγκρίνουμε, αναδεικνύοντας την πληρέστερη πρόταση.
Ford Mondeo
1. Ο οδηγός εξοικειώνεται γρήγορα με τα επιμέρους χειριστήρια. 2. Από παχύ μαλακό πλαστικό αποτελούνται οι περισσότερες επιφάνειες στο εσωτερικό του.
Τα μεσαία 4θυρα αυτοκίνητα και ειδικά αυτά με τους πιο δυνατούς turbo κινητήρες μέχρι 1,6 λτ. και τιμή έως 25.000 ευρώ προσφέρουν ό,τι αναζητά κανείς από μια οικογενειακή «κούρσα», όπως επιδόσεις, χώρους, ποιότητα ασφάλεια, κ.ο.κ., χωρίς να βάλει πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη. Εμείς επιλέξαμε 4 «mainstream» μοντέλα σύμφωνα με αυτές τις προϋποθέσεις και τα συγκρίνουμε, αναδεικνύοντας την πληρέστερη πρόταση.
VW Passat
1. Πολύ καλή είναι η εργονομία και η θέση οδήγησης. 2. Στιβαρή συναρμογή και προσεγμένο φινίρισμα διαθέτει το εσωτερικό.
Τα μεσαία 4θυρα αυτοκίνητα και ειδικά αυτά με τους πιο δυνατούς turbo κινητήρες μέχρι 1,6 λτ. και τιμή έως 25.000 ευρώ προσφέρουν ό,τι αναζητά κανείς από μια οικογενειακή «κούρσα», όπως επιδόσεις, χώρους, ποιότητα ασφάλεια, κ.ο.κ., χωρίς να βάλει πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη. Εμείς επιλέξαμε 4 «mainstream» μοντέλα σύμφωνα με αυτές τις προϋποθέσεις και τα συγκρίνουμε, αναδεικνύοντας την πληρέστερη πρόταση.
Peugeot 508
1. Οι πτυσσόμενες ποτηροθήκες είναι εύκολα προσβάσιμες από τους εμπρός επιβάτες. 2. Πολυτελή εικόνα διαθέτει ο θάλαμος επιβατών του 508.


 
 Τα γρηγορότερα 4θυρα μεσαία αυτοκίνητα έως 1.600 κ.εκ. turbo
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Χρηματοδοτικά προγράμματα - προσφορές
Εξοπλισμός - τιμή
Εσωτερικό
Κινητήρες
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Παθητική ασφάλεια
Στο δρόμο
Χώροι
Κατανάλωση - εκπομπές CO2
Συμπέρασμα