Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/6/2011
Συγκριτικό Test
Ισχύς εν τη ανέσει!
Κατανάλωση - εκπομπές CO2
Διαβάστηκε από 59068 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/6/2011
Χαμηλότερα ετήσια κόστη σε βενζίνη και τέλη κυκλοφορίας το Passat 1,4 TSI BMT
Τα λιγότερα ετήσια έξοδα σε βενζίνη και τέλη κυκλοφορίας απαιτεί το Passat 1,4 BlueMotion Technology, το οποίο, σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, παρουσιάζει χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2 (άρα και χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας), συγκριτικά με των υπολοίπων 4 μεσαίων αυτοκινήτων. Στη 2η θέση τοποθετείται το καινούργιο 508 1,6 THP με 213 ευρώ περισσότερα ετήσια έξοδα σε σχέση με το Passat.
Κατανάλωση - εκπομπές CO2 - ετήσια κόστη
Μάρκα/μοντέλοΚαταν. (λτ./100 χλμ.) Καταν. 15.000 χλμ. (λτ.) Βενζίνη στα
15.000 χλμ. (ευρώ)*
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) Τέλη κυκλο-
φορίας (ευρώ)
Τέλη και βενζίνη** (ευρώ)
VW Passat 1,4 TSI BMT5,98851.5041381381.642
Peugeot 508 1,6 THP 156 PS6,49601.6321492231.855
Ford Mondeo 1,6 EcoBoost 160 PS6,81.0201.7341582371.971
Citroen C5 1,6 THP 155 7,11.0651.8101673342.144
*τιμή λίτρου αμόλυβδης 1,7 ευρώ,**Αφορά ετήσια τέλη κυκλοφορίας και κόστος βενζίνης στα 15.000 χλμ.
Τα μεσαία 4θυρα αυτοκίνητα και ειδικά αυτά με τους πιο δυνατούς turbo κινητήρες μέχρι 1,6 λτ. και τιμή έως 25.000 ευρώ προσφέρουν ό,τι αναζητά κανείς από μια οικογενειακή «κούρσα», όπως επιδόσεις, χώρους, ποιότητα ασφάλεια, κ.ο.κ., χωρίς να βάλει πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη. Εμείς επιλέξαμε 4 «mainstream» μοντέλα σύμφωνα με αυτές τις προϋποθέσεις και τα συγκρίνουμε, αναδεικνύοντας την πληρέστερη πρόταση.
Λιγότερα έξοδα θα χρειαστεί το Passat σε βενζίνη και τέλη κυκλοφορίας, λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης (σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις) και εκπομπών CO2.
Τα μεσαία 4θυρα αυτοκίνητα και ειδικά αυτά με τους πιο δυνατούς turbo κινητήρες μέχρι 1,6 λτ. και τιμή έως 25.000 ευρώ προσφέρουν ό,τι αναζητά κανείς από μια οικογενειακή «κούρσα», όπως επιδόσεις, χώρους, ποιότητα ασφάλεια, κ.ο.κ., χωρίς να βάλει πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη. Εμείς επιλέξαμε 4 «mainstream» μοντέλα σύμφωνα με αυτές τις προϋποθέσεις και τα συγκρίνουμε, αναδεικνύοντας την πληρέστερη πρόταση.
Τα 0,5 λτ./100 χλμ. περισσότερη βενζίνη και τα 11 πιο πολλά γρ./χλμ. CO2 που εκπέμπει το 508 1,6 ΤΗP σε σχέση με το Passat 1,4 TSI BMT κοστίζουν ετησίως 213 ευρώ παραπάνω.

 
 Τα γρηγορότερα 4θυρα μεσαία αυτοκίνητα έως 1.600 κ.εκ. turbo
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Χρηματοδοτικά προγράμματα - προσφορές
Εξοπλισμός - τιμή
Εσωτερικό
Κινητήρες
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Παθητική ασφάλεια
Στο δρόμο
Χώροι
Κατανάλωση - εκπομπές CO2
Συμπέρασμα