Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/7/2011
Αφιέρωμα
Seat Leon Cupra R
Διαβάστηκε από 26672 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/7/2011
Γκάζια, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, εμφάνιση, ήχος. Είναι μόνο μερικοί από τους παράγοντες για τους οποίους επιλέγει κανείς ένα από τα κορυφαία GTI που παρουσιάζουμε εδώ. Όντας μικρομεσαία όμως, έχουν και χώρους, ενώ η κορυφαία τεχνολογία τους τα κάνει να προσφέρονται και για απροβλημάτιστη καθημερινή χρήση!
Όπως και να θέλει να κινηθεί ο οδηγός, τo Cupra R προσαρμόζεται με χαρακτηριστική ευκολία στις ανάγκες του
Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό στην εμφάνιση του Leon Cupra R, που το διαφοροποιεί σε σχέση με το
"απλό" Cupra, δεν είναι άλλο από τις εντυπωσιακές νέας σχεδίασης ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών, που συνοδεύουν τα διαστάσεων 235/35 ελαστικά του
(το Cupra "φοράει" 225/40R18).
Γενικότερα πάντως, πλην των καθισμάτων,
το περιβάλλον στην καμπίνα του
Cupra R είναι σπορ, χωρίς να είναι ιδιαίτερα "πολεμικό".
Γκάζια, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, εμφάνιση, ήχος. Είναι μόνο μερικοί από τους παράγοντες για τους οποίους επιλέγει κανείς ένα από τα κορυφαία GTI που παρουσιάζουμε εδώ. Όντας μικρομεσαία όμως, έχουν και χώρους, ενώ η κορυφαία τεχνολογία τους τα κάνει να προσφέρονται και για απροβλημάτιστη καθημερινή χρήση!
Mε 265 άλογα κάτω από το καπό του είναι το ισχυρότερο και το πιο "αγωνιάρικο" αυτοκίνητο που έχει φτιάξει ποτέ η Seat
Οι χώροι για επιβάτες στο Cupra R είναι ίδιοι με αυτούς στις υπόλοιπες εκδόσεις του Leon, προσφέροντας καλές δυνατότητες ακόμα και για 5 ενήλικες κανονικού αναστήματος. Ο χώρος των αποσκευών είναι τα 341 λίτρα, ενώ οι τιμές του μοντέλου ξεκινούν από τα 30.090 ευρώ.
Κινητήρας
Το δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο του Leon αποδίδει 265 ίππους. Οι επιδόσεις του Cupra R είναι της τάξης των 6,2 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. και των 250 χ.α.ω. τελικής ταχύτητας. Η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου είναι τα 8,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 190 γρ./χιλιόμετρο.
Στο δρόμο
To Cupra R μπορεί να κινηθεί αρκετά πολιτισμένα και ήσυχα στην καθημερινότητα, ενώ όταν του ζητηθεί, μέσω του γκαζιού πάντα, θα μετατραπεί σε πραγματικό… δαίμονα, κινούμενο εξαιρετικά γρήγορα! Ακόμη και με αρκετή πίεση, το αμάξωμα του Cupra R παρουσιάζει σχεδόν μηδαμινές κλίσεις, ενώ όποια τάση και αν έχει ο πίσω άξονας να "ξεκολλήσει" από το δρόμο, είναι σχεδόν πάντα άμεσα ρυθμίσιμη. Στην πράξη, το διαφορικό XDS έδειξε ότι δε δυσκολεύεται να περάσει τη δύναμη του αυτοκινήτου στο δρόμο, επιτρέποντας στο Cupra R εξαιρετικά υψηλά επίπεδα πρόσφυσης.
Γκάζια, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, εμφάνιση, ήχος. Είναι μόνο μερικοί από τους παράγοντες για τους οποίους επιλέγει κανείς ένα από τα κορυφαία GTI που παρουσιάζουμε εδώ. Όντας μικρομεσαία όμως, έχουν και χώρους, ενώ η κορυφαία τεχνολογία τους τα κάνει να προσφέρονται και για απροβλημάτιστη καθημερινή χρήση!
Με εξαίρεση τα εξαιρετικά μπάκετ καθίσματα και μερικές σπορτίφ πινελιές σε τιμόνι και λεβιέ, το εσωτερικό του Leon Cupra R δεν απέχει παρά ελάχιστα από τις πιο συμβατικές εκδόσεις

 
 Γκάζια … για όλες τις δουλειές!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Honda Civic Type-R
Mazda 3 MPS
Renault Megane RS
Seat Leon Cupra R