
Είναι το πιο προσιτό full hybrid οικογενειακό SUV, από 22.900 ευρώ.
Είναι οικονομικό σε κατανάλωση (6,0 λτ./100 χλμ.) και πάνω από το μέσο όρο σε επιδόσεις.
Κάτω από το μέσο όρο σε θόρυβο στο ταξίδι (71,8 db) και φρένα.
Ευρύχωρο για τους επιβάτες σε σχέση με τον όγκο του, στο μ.ο. οι αποσκευές (430 λτ.).
Έχει εγγύηση έως 12 χρόνια, 7 δωρεάν εργοστασιακή και 5 χρόνια extra.
Το πιο προσιτό full hybrid οικογενειακό SUV, από 22.990 ευρώ
Το Chery Tiggo 4 είναι η τελευταία προσθήκη της κινέζικης μάρκας που τοποθετείται στην mainstream κατηγορία και εισάγεται από το «Spanos group» στην ελληνική αγορά, που έχει και υψηλές προσδοκίες από το συγκεκριμένο μοντέλο.
Προσδοκίες που στηρίζονται στο value for money τρίπτυχο: Προσιτή τιμή, χαμηλή κατανάλωση και καλή εγγύηση. Συγκεκριμένα, με τιμή από 22.990 ευρώ, το Tiggo 4 είναι το πιο προσιτό compact υβριδικό οικογενειακό SUV αυτήν τη στιγμή (σ.σ. λέμε compact γιατί από πλευράς μεγέθους τοποθετείται ανάμεσα στα B και C SUV).
Δες εδώ όσα πρέπει να ξέρεις για την μάρκα Chery
Έχει εγγύηση έως 12 χρόνια, 7 δωρεάν εργοστασιακή και 5 extra επί πληρωμή
To SUV της Chery συνοδεύεται από 7ετή εργοστασιακή εγγύηση, με την ελληνική αντιπροσωπεία να δίνει τη δυνατότητα επέκτασης αυτής έως τα 12 χρόνια έναντι ενός χαμηλού αντιτίμου (γύρω στα 300 ευρώ). Μια κίνηση δηλαδή που αποσκοπεί να κάμψει τις αναστολές των αγοραστών απέναντι στις νέες μάρκες στην ελληνική αγορά.
Παράλληλα όμως, το Tiggo 4 από τη βασική του έκδοση, προσφέρει επιπλέον και ένα αρκετά πλούσιο εξοπλισμό με ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη infotainment 12,3 ιντσών, 17άρες ζάντες αλουμινίου, διζωνικό κλιματισμό και αναδιπλούμενους καθρέπτες μεταξύ άλλων.

Με τιμή από 22.900 ευρώ, το Tiggo 4 είναι το πιο προσιτό υβριδικό C-SUV αυτή τη στιγμή.
Είναι οικονομικό (6,0 λτ./100 χλμ.) και πάνω από το μέσο όρο σε επιδόσεις
Το value for money τρίπτυχο ολοκληρώνει η χαμηλή κατανάλωση του Chery Tiggo 4, η οποία σε πραγματικές συνθήκες έχει μέση τιμή τα 6,0 λτ./100 χλμ., χάρη στο full hybrid σύστημα κίνησής του. Έχουμε δει αντίστοιχη και ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση σε υβριδικά σύνολα, ωστόσο δεν παύει να είναι ένα οικονομικό SUV. Μάλιστα χωρίς εκπτώσεις στον τομέα των επιδόσεων, καθώς τα 204 άλογα και τα 310 Nm ροπής εξασφαλίζουν ρεπρίζ αρκετά άνω του μέσου όρου της κατηγορίας.
Κάτω από το μέσο όρο σε θόρυβο στο ταξίδι και φρενάρισμα
Βέβαια από την άλλη το Tiggo 4 σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας τοποθετείται κάτω από το μ.ο. στην απόδοση των φρένων και στο θόρυβο εντός της καμπίνας σε ταξίδι. Χρειάστηκε 39,6 μ. για το κοκκάλωμα από 100 χλμ./ώρα (σ.σ. αυτό οφείλεται και στα ελαστικά Sailun που φοράει ως 1ης τοποθέτησης), ενώ τα 71,8 db θορύβου εντός της καμπίνας με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα δεν περνούν απαρατήρητα.
Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή του Chery Tiggo 4 Hybrid
| Σελίδα 2 | Σχεδίαση: Ώριμη εμφάνιση με μοντέρνα στοιχεία |
| Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Προσεγμένη κατασκευή με πολύ καλούς χώρους |
| Σελίδα 4 | Κινητήρας: Σπιρτόζικο και οικονομικό, θα το θέλαμε πιο ήσυχο |
| Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Σε οικογενειακούς ρυθμούς… |
| Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |